Totul e de vanzare?

Un pariu interesant aici, ceea ce m-a facut sa scriu, mai putin pentru eventuala sponsorizare, cat mai ales pentru tema provocanta. Ce am invatat eu in 30 si un pic de ani despre vanzare / cumparare?

De multe ori, ne vindem sufletul pentru bani: acceptam joburi care nu ne plac, continuam compromisuri fara sens, renuntam la pasiunile care ne faceau cu adevarat frumoase, dincolo de finetea tenului atent ingrijit la saloanele scumpe din centru. Uneori, ne vindem sufletul in lipsa de curaj de a-l darui cuiva care il merita macar pentru 5 minute, cand face sa iasa din noi ce este mai frumos.

De multe ori, cumparam in nestire: creme, dusuri, pantofi, genti, haine, lumanari parfumate, reviste de beauty, coliere, esarfe, suveniruri din vacante. Uitam insa ca vom colectiona in suflet numai amintiri, clipe scurte dar intense, sentimente pe care nu le-am fi crezut posibile si in care continuam sa nu credem.

Este totul o tranzactie? Cred ca, in 90% din cazuri, da. Insa unele avem norocul de un frate care ne iubeste neconditionat, de o mama care si-ar da viata pentru noi fara urma de egosim, de un barbat care ne-a iubit mai mult decat ne-am iubit singure, de o prietena care a venit la miezul noptii in papuci sa ne fie alaturi la momente atat de grele, incat si un psiholog nu iti poate spune decat sa le uiti. Aceste lucruri nu pot fi cumparate, nici cu bani, nici cu altceva. Asa ceva se castiga prin felul de a fi, in timp.

In rest, orice altceva se cumpara si orice altceva este de vanzare. Iar rasfatul care ne face sa ne simtim uneori ceva mai bine, ne costa si el – un tratament spa, o garderoba innoita, o carte buna etc.

Doamnelor, fiti independente, iubite si frumoase!

blogosferafeminina

7 păreri la “Totul e de vanzare?

  1. Cred ca indiferent de sacrificiul pe care il facem sau compromisul pe care il agreem, satisfactia unei decizii bune, chiar daca e pe termen lung, ne face sa uitam de greutatiile prin care am trecut sau de munca pe care am depus-o.

  2. 🙂 eu cred ca nu o sa se mai puna in curand problema cumpararii de lucruri noi din motive de stil. 🙂 La cat de putin se cumpara zilele astea, chiar si la noi, magazinele nu o sa isi consume stocurile, asa ca la anul o sa incerce sa ne vanda aceleasi lucruri. Sau o sa le vanda pe alta piata – adica in Romania o sa vina produse nevandute anul trecut din Franta sau SUA -, dar ele nu o sa fie mare noutate pentru ca romanii sunt deja familiarizati cu acele piete si au cumparat de acolo… Deci nu o sa mai iesim din moda … asa de repede… si nici nu o sa „trebuiasca” sa tot cumparam lucruri noi…
    Sau poate firmele o sa doneze mari cantitati de haine, incaltaminte etc. pentru a face loc noilor modele?
    Optimism…. 🙂

  3. Sunt perfect de acord cu ceea ce spui… Insa am o mica obiectie, si anume pentru faptul ca ai fost trecuta la partea cu DA. Acele 10% dintre cazuri care nu sunt o tranzactie nu subliniaza oare faptul ca NU totul este de vanzare?
    Pe aceeasi idee am mers si eu, insa sunt in tabara cu NU. Mult succes! 😉

  4. Pingback: Votul meu « TOANE

Lasă un răspuns

