Chef de rasfat

Ani de zile, de Craciun am asteptat sa mi se faca diverse cadouri. Acum, la un anumit nivel de maturitate, de abia astept Craciunul din trei motive:

1. maslinuta il vede in acest an prima oara pe Mosu’.

2. vom avea o petrecere linistita in familie si fara prea multi caltabosi, pe care ii urasc.

3. ma rasfat, cu „binecuvantarea” sotului meu. Adica, am o zi numai a mea de mers pe la saloane, de iesit la cafea cu prietenele (unde vom lasa balta regimul si ne vom lasa in voia prajiturilor fabuloase de la Chocolat) si, seara, voi citi relaxata. Ce poate fi mai frumos???

O idee de cadou care mi-a placut enorm (Miranda e de vina, s-a intors cu pachetelul asta de la Paris, dar cred ca exista si aici, este L’Occitane):

loccitane

Sarbatori fericite si sa fiti si mai frumoase in 2009!

Lasă un răspuns

