Am fost, va recomand

Am fost la inaugurarea Charlotte M. – primul magazin de bijuterii si accesorii de creator din Romania, cu branduri de artisti din Brazilia, Spania, Franta si Romania. Mi-a placut si il asteptam de mult, intamplarea face ca stiu o parte din membrii echipei. Este un loc aparte, unde puteti bea o ciocolata calda sau un ceai si sa alegeti din colectiile tematice ale lui Charlotte M… la preturi absolut decente, mai ales in decembrie, cand este reducere de 20% la toate produsele. Eu am dat iama in colectia Maghreb, poate unde visez la desert cu ochii deschisi.
Din colectia Ilinca, cu iz de frumos romanesc: ileana-colier
Din colectia Rodika, cu aroma de rafinament: bratara-maman

Sfatul meu este sa nu ratati cerceii Pujades, bratarile Rocio si colierele Ernesto de Barcelona. O minune!

Charlotte M.
Str. Popa Tatu nr. 24, sector 1.
www.casetacubijuterii.ro
Meritam un cadou de Craciun, nu?

3 păreri la “Am fost, va recomand

  1. Am fost si eu saptamana trecuta la Charlotte M. Merita vazut. Bijuteriile sunt cu adevarat deosebite fata de tot ceea ce vedem in magazinele din Romania. Mai mult decat atat, am gasit aici o atmosfera incredibila, consilieri de vanzare, miros de cafea si ciocolata calda. Mie imi pare mai mult un concept store decat un magazin… Si nici nu se compara cu Meli Melo, Celini sau alte minuni…

  2. Da, Cristina, dar trebuie retinut ca este un magazin facut din hobby si asta se vede. Eu sunt foarte incantata si de poveste, si de atmosfera, si de produse.
    Daca stau sa ma gandesc bine, ma mai incanta la fel, in Bucuresti, doar restaurantul Four Seasons (v-am spus ca imi place exoticul arab, nu?)

  3. Pingback: Mulţumesc celor care au scris despre casetacubijuterii.ro « Caseta cu bijuterii

Lasă un răspuns

