Sala de baie a unei beauty addict

Ah, Doamne, cat as vrea sa arate baia mea zen, ordonata, minimalista, ca in cataloage! Nici macar cu toate inventiile de la Ikea (sertare speciale, cosuri textile), tot nu am reusit sa disciplinez harababura in care, sa fiu onesta, ma simt foarte bine 🙂

ex_bain2

M-am mai linistit in timp, cand am vazut ca faza cu ordinea este o cauza pierduta atat pentru mine, cat si pentru prietenele mele, alte beauty addictutze, cum ne dragalim intre noi.
Asa ca, dragelor, la mine coexista alandala standard minim:
– 7 geluri de dus (cu preferinte, totusi: Bourjois, Dove, Yves Rocher Jardin du Monde si Body Shop)
– 3-4 creme/unt si sticle de lapte de corp (Dove, Body Shop, L’Occitane)
– 3 sampoane momentan – ma spal de obicei la coafor (acum, Schwatzkopf profesional, Wella profesional si Kerastase)
– 2 balsamuri de par (Nivea si L’Oreal)
– 1 masca de par Kerastase
– 2 bureti de baie
– 1 manusa de tip hammam
– 2 sapunuri lichide
… si o multime de produse de machiaj, la care se adauga un maldar de reviste de beauty si de carti.
Ah, cat imi place! La voi cum e?

7 păreri la “Sala de baie a unei beauty addict

  1. Citeam pe undeva ca nu e ok sa pastrezi in baie cremele si fardurile, din cauza aburului si a caldurii… cat e de grav daca le pastram oare totusi acolo?

  2. Eu am pastrat catvea unturi si uleiuri in baie si dupa o perioada au inceput sa miroasa.La fel parfumul a stat ceva vreme in baie si nu mai persista la fel.

Lasă un răspuns

