Demachiantul meu perfect

Dragele mele cititoare care nu ati abandonat blogul nostru, iata-ma si la momentul crud al adevarului: cum imi ingrijesc pielea la nivel bazic? Pana la crema si machiaj, vreau sa zic…
Stiu ca circula (asa se spune) o vorba la Clarins la Paris ca demachiatul este momentul iluminarii… si mi se pare ca suna bine, mai ales ca pentru mine, multi ani, a fi demachiata era egal cu a fi nud (si nu in sensul bun al cuvantului). Ma rog, nici acum nu ies decat foarte rar nemachiata, asa ma simt eu bine.
Totusi, intre mine si demachiante a fost o lunga poveste, ani intregi de cercetari, mai ceva ca un detectiv in actiune dupa criminali. Cand aveam acnee, nu puteam folosi demachiant, ingrasa suplimentar tenul (si nici nu imi permiteam financiar, eram studenta caminista). Ma rog, ma oprisem la demachiant special de ochi (preferabil Nivea ori bifazic L’Oreal sau Yves Rocher) si solutie de curatare cu apa, speciala pentru tenul tanar cu probleme (ah, cat mi-au uscat tenul Neutrogena, Garnier Pure sau Hofigal!) Nu radeti, ca m-am spalat pe fata si cu sapun cu sulf din plafar… si fara rezultat.
demaq
Bun, ce am folosit in 2008? Sa incerc sa imi amintesc:
1. L’Occitane demachiant apa transformabil in ulei spumant – ok, a meritat banii. Nu se poate folosi pentru ochi.
2. Body Shop (din acela alb) pentru ten gras. It sucks!
3. Clarins Velours cu gentiana. Foarte fain, dar nu si pentru ochi, tot trebuie un demachiant special.
4. Chanel (nu mai stiu cum, ceva gen esential). Nimic deosebit.
5. Uriage pentru piele sensibila. Ador, este perfect si pentru buze, si pentru ochi, si pentru fata si decolteu!
6. Barefoot Rosa Fina de pe http://www.rangali.ro. Nu e cine stie ce, dar da o senzatie de racoros. Si se presupune ca este ok pentru ca e organic.
7. Vichy pentru ten sensibil (dar luat din Paris, nu de aici). De adorat. Ciudat, dar acelasi produs in Romania nu mai are caracteristicile celui cumparat din farmacia frantuzeasca.
Preferatul meu? Clar, Uriage. Ma voi intoarce sa il cumpar.
Al vostru care este?

9 păreri la “Demachiantul meu perfect

  1. ma leg numai de una dintre afirmatii – ca produsul cumparat din ROmania este diferit de cel din Franta. Si eu am tot timpul senzatia asta, la toate tipurile de produse cosmetice – incepand cu parfumuri si terminand cu gel de dus… Nu stiu de ce, dar produsele fabricate in si pentru Romania sunt mai proaste…

  2. Alexandra, nu stiu daca este cazul la toate cosmeticele. Insa cosmeticiana mea mi-a spus ca in cazul concret al marcii Vichy, se fabrica local si ca are mult mai putin ingredienti activi ca produsele frantuzesti. Oficial, din cauza apei din Romania. Neoficial, nu stiu care e motivul. Insa Vichy la noi sucks, pe bune. Si daca nu imi pierdeau bagajele la aeroport si nu ajungeam in vacanta sa cumpar primul demachiant din farmacie (care s-a dovedit a fi Vichy), habar nu aveam ca exista si gama foarte buna… doar ca nu la noi.

  3. Mie mi-a spus doctorita (medic dermatolog) ca de la o vreme Vichy au facut rabat la calitate de cand au fost cumparati de L’oreal. Ca in loc sa urce L’oreal la standardul de dermatocosmetice, au coborat Vichy-ul la cel de simple cosmetice. Posibil si asta, dar iata ca se mai intrezareste o explicatie… Oricum, foarte urat din partea celor care fabrica produse mai proaste pentru tarile din est. Ce le-as mai bate obrazul, mama lor de nesimtiti!

  4. Hahaha. Stiai ca in cremele din China L’Oreal baga tot felul de aiureli, ca sa dea efect de albire (se pare ca au chinezoaicele o sensibilitate aparte catre promisiunea de albire)…

  5. Si mie imi place mult Uriage pentru piele sensibila. E asa cremos si delicat si curata bine. Insa avand tenul si cu ceva tendinte de ingrasare, de multe ori aleg un gel de curatare. Tot de la Uriage am descoperit un gel bland, spre deosebire de restul omologilor dermatocosmetici, care imi agresau excesiv tenul..

  6. Sunt intru totul de acord ca o femeie sa aiba grija de tenul, pielea, corpul, frumusetea si sanatatea ei. In ceea ce priveste pastrarea unui ten curat si sanatos trebuie sa urmam zilnic un mic ritual, cum ar fi: demachierea, serul, crema, masajul facial etc si nu in ultimul rand efectuarea unor peeling-uri, tratamente cosmetice la saloane de frumusete.
    O gama de produse care are rezultate bune este Casmara. Mastile lor sunt naturale 100%. Au alge, portocala, marar, violete si multe alte componente naturale. Foarte mult imi plac cele cu fructul Goji.

Lasă un răspuns

