Cum imi ingrijesc pielea iarna?

Iarna nu e ca vara, asta stim deja. Si totusi, despre ce vorbim in materie de beauty si este cu adevarat aceasta o problema?
Ma iau ca exemplu pe mine. Toata vara am folosit creme – gel hidratante dar cu efecte de matifiere, insa acum ma simt incomod cu ele. La fel, desi ma duc la tratament facial odata la doua saptamani, simt fizic nevoia de fond de ten. Am vorbit cu cosmeticiana mea si mi-a explicat ca iarna, mai mult ca oricand, din cauza temperaturilor scazute si a vantului, pielea are nevoie de hidratare, indiferent ca este grasa, sensibila sau normala. Ideal, aceasta hidratare, in afara banalei ape, este folosirea de dermatocosmetice. Eu am ales Galenic…
serie-1-00020-1-111244_xl1

SOS!
Sa nu uitam de ochi si buze, zone particular afectate de frig. Daca in ceea ce priveste ochii, majoritatea suntem deja constiente de nevoia de protectie, nu stau la fel lucrurile si cu buzele, decat atunci cand ne trezim cu ele crapate. „Strugurelul” nu este deloc un produs de luat sa fie si, eventual, cat mai ieftin, alegeti ceva de calitate, preferabil tot din farmacie. Mie imi place Neutrogena. In fine, aruncati o perioada rujurile de calitate indoielnica, frumoase din punct de vedere al culorii, dar care usuca pielea sensibila a buzelor.
Iarna, mai trebuie protejate in mod particular si mainile, asa ca nu ar trebui sa ne lipseasca din poseta crema de profil, dar nici manusile. Si, desi tindem sa neglijam picioarele, si ele se pot deshidrata… iar un cremuit seara, inainte de culcare, al gambelor si talpilor, nu asigura doar hidratare, ci si o stare de relaxare care ne face atat de mult bine…

2 păreri la “Cum imi ingrijesc pielea iarna?

  1. Si eu folosesc balsamul Neutrogena, mi se pare bun. Intr-o postare mai recenta ai mentionat balsamul Uriage, il preferi celui dintai?

Lasă un răspuns

