I’m back

Am avut, atat eu, cat si prietenele mele, o perioada foarte plina si foarte grea. Insa totul este bine cand se termina cu bine. Si, mai ales, cand nu uiti sa iti faci timp de putina beauty, macar pentru cateva minute pe zi.
Marturisesc ca nu am mai avut timp de sala. Si ma simt cumplit de vinovata fata de mine insami… si am da gand sa ma duc zilnic sa alerg pe banda.
In alta ordine de idei, nu am prea avut timp sa mai verific noutati din zona cosmeticelor, iar prin mall-urile bucurestene nu am mai ajuns de mult, am fost plecata cam tot timpul in strainatate in ultimele saptamani.
Insa pot sa va spun ca eu, personal, in aceasta toamna port culori tari, coliere de vara care merg minunat cu pulovere simple, fuste de jean Levi’s clasice si cizme cu toc facute la comanda, alaturi de genti de designer din afara Romaniei, la preturi absolut decente. Folosesc in continuare Dr. Murad, ma machiez tot cu Dior si Natural Paris si am mereu in poseta kohlul meu Clinique. Nimic nou, doar ca am descoperit cu placere noile arome ale gelurilor de dus Yves Rocher. 285231 Sunt incantata ca am din nou timp de cate un tratament facial la doua saptamani, ca am iar timp de o cafea cu aroma de portocale si de o carte buna. Viata este facuta din mici rasfaturi, fie ca vorbim de beauty, de haine sau de orice altceva facem in timpul liber. Eu, una, planuiesc o mica evadare de cateva zile pe meleaguri mai insorite 🙂

Lasă un răspuns

