Crema de maini

Cand ai un bebe si speli, calci, faci papa pentru el si mancare si pentru tata si multe alte activitati la care nici nu ma gandeam cand eram juna corporatista visand doar la cariera si distractii… descoperi ceva ce stiai doar partial inainte, ca importanta: crema de maini.

La 30+, orice crema devine prioritara, de la cea de ochi, la cea de calcaie. Insa crema de maini este fundamentala, caci varsta se vede rau de tot la degete si coate… asa ca trebuie ingrijire atenta. Eu merg saptamanal la manichiura spa, deci am parte si de ingrijire profesionala, dar acasa imi dau cu crema de fiecare data cand intru in contact cu apa.

Am incercat produse scumpe si produse ieftine, din super market, din parfumerie sau din salon. Asa ca mi-am zis sa impartasesc cu voi pe ce cred eu ca merita sa dam banii (atentie, eu ma piele normala, cu nici un fel de probleme de sensibilitate speciala, deci nu sunt o clienta-problema dermatologic vorbind).

In functie de raportul calitate/pret, spun NU hotarat lui OPI (35 RON pentru efect identic cu creme de 7-8 RON, gen Nivea). Ok daca nu aveti incotro pentru Avene (cca. 40 RON) si Clarins (cca. 60 RON).

Foarte ok Alessandro, dar si foarte scumpa, in jur de 30 de euro. La fel Chanel si Kenzoki, in aceeasi gama de pret. p54921_hero1 Mai merita, onest vorbind, Yves Rocher Arnica si Body Shop. Nici un fel de efect spectaculos la Nivea, L’Oreal sau Artrix – cam aceeasi glicerina parfumata din vechiul Farmec. In nici un caz Avon, Oriflame…

Insa, indiferent de caz, folositi mereu o crema de maini (si nu uitati sa dati cu ea si pe coate).

8 păreri la “Crema de maini

  1. eu nu suportam crema de maini dar de cand am descoperit-o pe cea cu unt de shea de la l’occitane (din pura inatmplare – am primit-o cadou intr-un set) am devenit dependenta – e foarte buna, nu lasa film gras si hidrateaza foarte bine! sunt la al 3lea tub 🙂

  2. Miranda, ce crema de maini folosesti de la Alessandro? Am vazut ca au creme Alessandro si la Douglas, insa mai multe tipuri. Multumesc!

  3. Dar Miranda, in articol se spune ca e f scumpa aceasta crema…insa 50 ml de Hands Up 24 Hours costa 10 euro, nu 30 asa cum spune Becky cel putin..poate e vorba de alta Alessandro totusi, deorece eu am gasit aceasta crema la 10 euro la Douglas.

  4. Nu stiu, Laura, oricum Becky a scris mai demult postul… si momentan nu mai scrie, zice ca nu are timp 😀

Lasă un răspuns

