Bijuteriile Mirandei

Doar cateva, asa cum am promis. Am o caseta de bijuterii eclectica…
dsc_25431
img_0077_11
img_0100_21
img_3219
000045_prin

Categorii: Miranda | Etichete: , , | 4 comentarii

Despre Miranda

Sunt Miranda. Este, fireste, un pseudonim. Imi place foarte mult moda si tot ce tine de beauty. Daca nu faceam studii, poate ca as fi ajuns cosmeticiana. Sau fashion editor. Am ajuns insa consumator de produse. Si m-am pacalit de multe ori din cauza campaniilor sau a falselor articole din reviste. Alte dati, am descoperit veritabile minuni si vreau sa vi le impartasesc.

4 păreri la “Bijuteriile Mirandei

  1. Superbe.
    Mai vrem!
    Sunt foarte curioasa de modul in care ai spus ca faci combinatii neasteptate intre bijuterii si tinute office. Ti-as ramane datoare pt. cateva exemple sau idei.

  2. Cri Cri, multumesc mult. Odata picata in patima bijuteriilor, se iese greu… la fel este si cu pasiunea pentru pantofi, crede-ma, sunt patita.
    Deci, cum combin aparte? Cateva trucuri simple:
    1. la o camasa alba, sa zicem, pun un colier foarte colorat la baza gatului, mare, cercei mici sau deloc si un ceas-bijuterie viu colorat (dar doar o culoare, care se regaseste si in colier).
    2. cand port cercei mari, am grija sa nu am colier, ci maxim un pandantiv discret. De fiecare data cand tinuta este office, bijuteriile mele sunt „color” si din materiale mai nonconventionale (precum cerceii aparent hippie din os postati).
    3. nu port niciodata seturi: cercei, colier, bratara asortate.
    4. amestec texturile. De exemplu, am un colier din plastic si margele galben viu, de vara. Stii cat de bine da cu un pulover simplu bleumarin si cu o fusta gri antracit de birou?
    Sper ca am reusit sa iti raspund la intrebari… si multumesc pentru prezenta pe blog.

  3. Stilul de care vorbesti imi place si mie, iti multumesc pentru idei.
    Asta cu nepurtatul seturilor o am si eu. Am fost surprinsa sa mai aud doar la tine preferinta asta si la Dana Budeanu, in carte. In rest, nu stiu de ce dar lumea tine sa poarte tot setul o data…
    Si apropo, ca ai amintit cartea si tu cu alta ocazie: cum ti s-a parut? Probabil stii ca a aparut si cea pentru gentleman-i. 🙂 Poate scrii chiar un post, pe net parerile au fost foarte diferite.

Lasă un răspuns

