Despre cum ma simt in magazinele de pe Magheru

magheruIn ultima vreme nu am mai intrat deloc in magazine din lipsa de timp, dar si din lipsa de nevoi specifice. Ieri insa am avut 2 ore la dispozitie, asa ca am decis sa intru in magazinele de pe Bd. Magheru, sa vad ce mai este nou, care sunt „noile colectii”. Sincera sa fiu, regret ca am facut acest demers. Lucrurile nu se schimba deloc in bine. Iata numai cateva argumente:

– in continuare angajatii magazinelor nu au invatat sa salute pe clientii care intra. Unii nici nu stiu sa raspunda la salut.

– designul interior este neschimbat, anost de cele mai multe ori si nu faciliteaza „vizionarea” produselor

– produsele sunt scumpe si de calitate indoielnica. Desigur ca am gasit si lucruri care mi-au placut ca design. Prin urmare le-am cercetat mai inadeaproape. Toate erau extrem de scumpe. De exemplu, pantofi care in Europa ar costa 60-80 de euro aici costa 100-125. Camasi care in Statele Unite ar costa 20-40 de dolari, aici costa 70… Calitatea materialelor este de cele mai multe ori proasta (dupa standardele mele).

Pana la urma aceasta situatie imi convine. O sa caut sa cumpar mai multe produse din strainatate – unde pe langa avantajul pretului, am la dispozitie si produse de calitate mai buna, dar si o diversitate mai mare de cele mai multe ori.

De principiu, mi se stupid sa mergi in strainatate pentru shopping si nu incurajez aceasta alternativa. Dar daca se merge in strainatate pentru turism sau business, devine obligatorie vizitarea magazinelor pentru schimbarea garderobei.

Lasă un răspuns

