Mamica doritoare de a redeveni sexy, caut silueta pierduta

Uf. Iar m-a „urecheat” Miranda ca am sters-o din blog. Insa ma simt tot mai straina de partea de beauty, de cand am maxim o ora de shopping la o luna (!) ca sa imi iau dressuri, vreo rochie mai larga si niste balerini josi, josi, ca pentru plimbarea zilnica cu maslinuta mea in parc.

Sa iti regasesti forma dupa ce nasti, nu este deloc usor. Credeti-ma, inca alaptez, inca imi „admir” pielea lasata dupa cezariana. Insa nu este deloc prioritar, va jur. Numai ca daca este sa fiu sincera, ma doare mai mult acum „beauty” pentru bebe (pe www.randali.ro am gasit produse ecologice pentru bebelusi, le voi testa curand), decat pentru mine insami.

Odata cu sarcina, s-au instalat confortabil pe scheletul meu cateva kilograme suplimentare serioase, alaturi de celulita si vergeturi. Cum inca alaptez, nu pot inca sa trec la regim. Asa ca, in lipsa dietei, nu ma trage inima cine stie ce nici catre sport… si corpul meu sufera de lipsa de tonicitate si fermitate.

Este oare un sacrificiu? Nu cred. Este normal. Numai ca in ziare o vedem pe Andreea Marin care a avut la sase luni de la nastere, o silueta perfecta. Oare mai alapta? Ma indoiesc. Si daca e adevarat ca laptele matern ajuta la intarirea sistemului imunitar al copilului? Daca e asa, nu e oare pacat sa ma duc acum la nutritionist, sacrificand inca cateva luni de ajutor biologic dat maslinutei? Sunt insa constienta ca nu imi va fi usor sa revin la vechea forma… dupa cum sunt la fel de constienta ca desi voi purta, poate, aceleasi masuri ca inainte de sarcina, nu voi mai avea aceleasi forme. Corpul mi s-a schimbat, ca si prioritatile.

De fapt, sunt mai matura. Si desi sunt mai ocupata, mai casnica, mai nedormita, sunt, cum zice Miranda, mai zen. Si cumpar cu mult mai mult cap haine, creme si accesorii. Si, dupa cum spune tot Miranda, mi-a crescut si self esteem-ul, mi s-au dezvoltat pozitiv si gusturile vestimentare. O fi de la revistele pe care le rasfoiesc cand maslinuta doarme 🙂

13 păreri la “Mamica doritoare de a redeveni sexy, caut silueta pierduta

  1. dinc ate stiu eu andreea marin a nascut natural nu prin cezariana. cel putin asa stiu eu, iar femeile care nasc natural se refac mai repede. mi se pare ca esti un pci rautaciaosa Becky aici si te consideri un pic superioara femeilor care nu sunt familiste 🙂 doar pt ca ai reusit sa faci un copil, si ala prin cezariana. Sunt femei de cariera care au 2, 3 copii si nu se lamenteaza sau lauda atata cu schimbatul prioritatilor sau ca acum sunt mai zen sau isi cumpara cu mai mult cap ceva, totul vine natural. Dar poate la tine nu prea. M-a cam stresat articolul asta despre ceva asa de normal si natural cum e nastera si alaptarea. si inca ceva, daca ai avut probleme si de aia ai nascut prin cezariana sincer imi pare rau si felicitari ca totul a iesit bine, dar daca ai anscut prin cezariana ca asa era mai comod cum fac toate carieristele declarate ( mai putin cele pe care le stiu eu) ar trebui sa iti cam scasa self esteemul nu sa iti creasca

  2. Lili, si eu am un copil nascut prin cezariana si da, ma consider „superioara” pentru ca dupa 3 ani de lacrimi, deznadejde si intrebari am reusit sa raman insarcinata. L-am nascut prin cezariana pentru ca, in preziua operatiei mi s-a descoperit un streptococ B, care i-ar fi provocat copilului afectiuni neurologice grave…. Oricum, nu spun asta ca sa ma scuz ca am nascut prin cezariana… nu cred ca daca nasti natural automat devii o mama mai buna. Despre unele probleme neurologice la copiii ai caror mame s-au incapatanat sa nasca natural, nu este cazul sa vorbesc aici si acum.
    Cu privire la forma fizica de dupa nastere pot doar sa spun ca toata viata mea am facut sport si am reusit ca pe parcursul sarcinii sa adun doar 13 kg… Bebe Alex a avut 4100 grame la nastere, iar la iesirea din spital eu aveam cu 2 kg in plus fata de momentul in care ramasesem gravida. Acum, la 5 luni dupa nastere, sunt cu un kg mai slaba decat inainte de sarcina. Cred ca tine de metabolismul fiecareia si de stilul de viata, probabil. Nu cred niciun moment ca este de condamnat o femeie care dupa ce a nascut isi doreste sa redevina la formele de dinainte de sarcina, dupa cum nu este de condamnat o femeie care reuseste sa aiba si o cariera de succes.
    Referitor la recuperarea de dupa nastere, a doua zi dupa operatie am facut dus, iar la trei zile dupa am mers pe jos de la spital si pana acasa… cred ca recuperarea tine tot de organismul fiecareia, si nu in ultimul rand de profesionalismul celui care iti face operatia.
    Andreea Marin a nascut prin cezariana cu prof.dr. Marinescu. Stiu pentru ca in perioada aceea eram monitorizata de domnul profesor din cauza problemelor de infertilitate.
    Sa aveti copii sanatosi si norocosi!

  3. Fetelor, pot fi condamnata, dar eu sunt adepta cezarianei, mi se pare ingrozitor sa te chinuiesti pe masa de operatie. Si recuperarea dupa nastere tine de metabolism si stil de viata, ca si silueta de fiecare zi.

  4. Perfect adevarat Miranda! Sa fii mama nu este sinonim cu a fi martira. Eram decisa sa nasc natural, dar acum as sfatui pe oricine sa nasca prin cezariana. Te refaci mult mai repede si nici nu ramai traumatizata fizic si psihic.

  5. eu am nascut prima data prin cezariana fiindca asa mi-a recomandat doctorul iar a doaua oara natural pt ca nu mai existau aceleasi riscuri.deci nu pot sa zic ce mult am regetat ca nu am facut si a doua oara cezariana…mare prostie. o durere inutila sincer si problemele aferente.cat despre greutate m-am ingrasat 8 kg la fiecare sarcina si dupa nastere am ramas cu 51….yet again am fost slaba mereu si nici n-am facut abuz de mancare in timpul sarcinii.

  6. Anca, eu am optat foarte clar pentru cezariana… dar barbatii, care nu au habar, sunt primii sa isi dea cu parerea ca nu. Sa nasca ei intai si dupa aia sa stam de vorba!

  7. A naste natural e mai sanatos decat cezariana. Traiasca epidurala :))..Cezariana e mai comoda, mai practica mai mai mai..dar natural , de aceea se numeste NATURAL..pentru ca este calea fireasca de a aduce pe lume un copil. A naste natural nu consider ca inseamna a fi martira. E un proces firesc in viata fiecarei femei. Cunosc destule femei care au nascut natural si nu au zis ca durerile au fot practic inexistente, repet: traiasca epidurala :))

  8. nasterea naturala e traumatizanta pentru copil din cate am inteles, si sincer, cred pe dumnezeu nu-l intereseaza atat de tare cum se naste copchilul. nu cred ca autoarea se simte superioara, nu vad cum i-ar veni cuiva ideea asta . cred k tipa cu comentariul se simte cam superioara ! revenind 😀 eu am probleme cu tiroida si nu credeam k pot slabi, dar mi s-a pus pata si am reusit ! deci se poate scapa si dupa sarcina, sunt sigura, e o chestie de ambitie ! recunosc, m-am lasat de prajeli si dulciuri…atat ! mananc miere cand poftesc la dulce si putina ciocolata amaruie…ma rog asta nu conteaza neaparat, dar se poate slabi ! si cu siguranta nu depinde de cum ai nascut, serios acum, daca scoti copilul pe alta parte, asta inseamna ca o sa slabesti usor dupa ? mi se pare cam lipsita de temei afirmatia

  9. Acum aproape un an blamam, fix pe acest blog, cezariana. Nu eram insarcinata atunci, dar acum mai am putin si o sa nasc. Dupa ce am ‘ingurgitat’ o tona de informatii cu privire la nastere, am ales si eu tot cezariana…Deci imi fac mea culpa fata de Becky si celalate fete care o sustineau :). Sunt de parere ca e cea mai buna alegere atat pentru mama cat si pentru copil….Sunt curioasa ce mai face Becky, ce mai face fetita, a reusit sa slabeasca? Eu nu m-am ingrasat deloc inafara de burta, insa nu vreau sa ma gandeasc cum o sa arate ‘ pielea lasata’ dupa cezariana si clar sunt convinsa ca talia de odinioara nu va mai exista in viitor:). Mi-ar placea sa revina Becky cu ceva noutati privind silueta dupa nastere.

  10. Sa fii convinsa draga Laura ca talia va reveni… mai repede decat crezi. Dupa o saptamana de la nastere am intrat in blugii preferati. Incearca sa alaptezi si vei vedea ca o sa slabesti mai repede. Am crezut ca este un mit, dar chiar ajuta!
    Te sfatuiesc sa te odihnesti cat mai ai timp…. dupa ce se va naste bebe, odihna va fi o amintire.
    nastere usoara!

  11. La o saptamana??? WOW. da imi doresc sa alaptez . La partea cu odihna stau cam prost din lipsa de timp si din cauza insomniilor :).

  12. O sa ii spun, Laura, dar Becky lucreaza foarte mult si nu prea mai are timp, o vad destul de rar. E foarte slaba acum, dar sa stii ca nici nu mananca.

Lasă un răspuns

