10 minute, doar atat

Nu este vorba despre un nou hit al Madonnei cu Timbarlake (asa se scrie?). Este exact cat poti aloca partii de beauty zilnic cand esti proaspata mamica. Nu ca m-as plange, nu ca as fi amarata. Numai ca imi amintesc ca inainte de sarcina, dusul, cremuirea, masarea, pensarea, machiatul, parfumatul si imbracatul imi luau minim o jumatate de ora.

Cum ajungi sa fii atat de eficienta dupa ce devii mama? Cum de ramai femeie si te simti cu adevarat femeie desi stii ca nu te mai smaguiesti cu acelasi sarg (dar imi place sa cred ca am totusi aceeasi eficienta)?

Cred ca secretul vine din organizare. Bebe nu sta dupa filme, sedinte sau carti – cand ii e foame, plange; cand simte ca pleci de langa el, este amarat; cand vine tati, il recunoaste, el stie cum… bebe a mea (ca e o fetita, parca v-am mai spus) m-a ordonat. Intre parfumuri si kohluri, aleg, firesc, crema Mustella pentru copii. Inainte de orice, citesc Jacques Salome ca sa imi inteleg mai bine puiul. Si da, onest, copilul meu e pe primul plan, nu femeia din mine. Insa femeia din mine ramane vigilenta caci stiu ca pentru sot, tot femeie trebuie sa fiu, chiar daca sunt mama. Totusi, cel mai important aspect care ma face sa fiu atenta la look-ul meu, dincolo de dorintele mele, este pentru ca imi aduc aminte cat de mult imi placea, cand eram copil, sa o vad pe mama fardata si coafata.

Respectul de sine se castiga de multe ori foarte greu. Se poate pierde foarte usor. Beauty inseamna inainte de orice sa fii frumos inauntru, cu o personalitate clar definita si curata. Asa maslinuta mea sper sa ma perceapa corect peste ani si sa ii fiu un bun model. Iar intr-o zi, o voi invata eu insami sa se fardeze si o voi insoti la croitor pentru primele rochii designer pentru chefuri. Exact cum a facut si mama cu mine… si poate ca ma voi aranja din nou cate 30 de minute, odata cu ea 🙂

O părere la “10 minute, doar atat

  1. Becky, mi-ai starnit fiori, pe cuvant! „Am fost si eu pe acolo” si am avut exact aceleasi trairi acum 10 ani… Frumusetea i-am educat-o treptat „maslinutei” mele; iar apropo de modele: cea mai mare satisfactie (memorabila) am avut-o cand prietenele ei i-au spus: ” mama ta e un model pentru mine”.
    Cum bine ai spus, ii vei defini valorile prin personalitatea ta. Asadar, cel mai important lucru acum e faptul ca trebuie sa constientizezi ca TU esti „trambulina”. Investeste in tine si implicit vei investi in „ce ai mai scump”. Insa, rezultatele se vad peste ani 🙂

Lasă un răspuns

