Un produs 100% natural, avizat de Ministerul Sanatatii

Sambata seara a fost ziua unei prietene, pe care, spre rusinea mea nu o mai vazusem de trei saptamani. Pentru a imi spala pacatele, am cumparat cadou un bolero absolut divin  si m-am postat in fata usii.

Dupa cateva bing-bang-uri apasate, a aparut si prietena mea. De fapt, jumatate din prietena mea. Spun jumatate, pentru ca nu mi-a venit sa cred cat a putut sa slabeasca. Diferenta intre felul in care arata acum cateva luni si modul in care se prezenta sambata, era surprinzatoare.

Intrand in discutii, mi-a explicat sa secretul ei este Capsula de Slabit Arpfarm. Este un produs realizat numai din ingrediente naturale – plante si fructe – care accelereaza arderile din organism si elimina pofta de mancare. Capsula celebra are la baza o reteta chinezeasca. Se pare ca Ministerul Sanatatii a sprijinit distributia produsului, pe cat posibil.

Dar ca orice produs de acest gen, Capsula minune are si o serie de efecte nedorite:

– stari de greata;

– ameteala;

– migrene;

– dureri stomacale etc.

 

Si acum doamnelor, va rog sa imi spuneti daca voi credeti ca sacrificiile si chinurie merita efortul?

Este bine sa slabim… dar cu orice pret? Cu migrene? De ce nu cu sport, cu mere, cu salata verde, cu o friptura la gratar? Si ce ne garanteaza ca pilulele minune, odata oprite, nu vor avea efect de bumerang – 10 kg pierdute, 15 repuse pe unde nu ni le dorim?

In fine, mai departe, oare de ce sunt avizate asemenea „medicamente” si „suplimente alimentare” pe piata, indoielnice atat ca efecte pe termen scurt, in multe cazuri, cat si din punct de vedere al consecintelor pe termen lung?

Yo-yo la varsta prietenei mele… de doar putin peste 20 de ani, cu tot felul de medicamente. Mi-e groaza cand va manca din nou ciorba de burta, fara pastiluta minune de la farmacia responsabila in a consilia debusolatii kilogramelor in plus.

11 păreri la “Un produs 100% natural, avizat de Ministerul Sanatatii

  1. Pingback: Magazinele bio si kilogramele in plus « Miranda spune adevăruri despre beauty

  2. Daca vreti sa slabiti (si inca se poate fara inel gastric sau alte operatii similare), va recomand cartea lui Carmen Bruma – si multa vointa sa va schimbati regimul de viata. Bafta!

  3. Confirm si eu afirmatia Mirandei :” medicamente si suplimente alimentare indoielnice” cu o intamplare a unei amice, care a fost furata de promisiunile ochioase ale unei oferte de „pastilute pentru silueta” de pe net.
    Din dorinta de a scapa de cateva kilograme, si-a achizitionat minunatele pilule de slabit de pe un site care comercializeaza produse naturale pe baza
    de plante… fara efecte secundare, fara dependenta, fara modificari in metabolism ..etc etc.
    Intr-adevar, rezultatele erau vizibile. Insa … nimeni nu se mai intelegea cu ea. Devenise mult prea ciudata pentru toti cei din jurul ei, iar problemele
    pareau ca se agraveaza cu fiecare zi. Dupa mai bine de doua luni de tratament, o amica medic de profesie, citeste intamplator compozitia minunatului medicament natural …si stupoare! Parca o si aud:
    ” OMG… dar tu te droghezi zilnic… de mai bine de doua luni! Cu „droguri naturale”! Ma mir ca inca mai esti printre noi!
    Comentariile mele sunt deja de prisos… dar sper ca veti invata si voi ceva din asta…

  4. Dana, este vorba despre pilulele chinezesti, nu? Intr-adevar am auzit si eu despre foarte multe efecte secundare ale acestor pilule „naturale”.

  5. Alexa, sincer nu stiu exact. Promit sa intreb pt mai multe detalii. Eu una, am ramas cu reticenta vizavi de tot ce se cheama achizitii pe „ne’ve” de pe net.Si in cazul in care o fac, ma documentez fff. bine inainte.

  6. Un mod sanatos de a slabi consta in consumul moderat de alimente, in combinatii potrivite, fara grasimi si dulciuri….si binenteles, sport si iar sport…..dar, pentru a face asta iti trebuie dorinta de a slabi!
    Sa slabesti, cu ajutorul pastilelor, multe kilograme, intr-un timp foarte scurt este o mare greseala.

  7. hi. nu de mult timp am auzit si eu de capsula de slabit. am sunat in romania si mi-am comandat si eu ptr 3 luni. am inceput sa le iau acum o sapt. intradevar am slabit aproape 10 pounds adica cam 5 kg intr-o saptamana dar ma-am simtit foarte rau. am avut stari de lesin si ameteli si dureri de cap. simteam ca transpir si parca nu ma puteam concentra prea bine la scoala. nu mai spun ca nu pot sa merg la culcare pana pe la 3am. astazi chiar eram la job si mi s-a facut foarte rau =, m-am facut palida si am inceput sa tremur si sa imi fie cald si seful nu m-a mai lasat sa lucrez a trebuit sa stau o ora sa ma linistesc. prospectul spune ca e normal ca in primele 2 sapt sa te simti asa pana se obisnuieste corpul cu medicamentele dar simt ca e prea mult ptr mine. imi doresc foarte mult sa slabesc si mi-am propus ca pana la craciun sa slabesc intre 30 -40 pounds dar nu stiu cat o sa mai rezist asa. nu am deloc pofta sa mananc. chiar uit sa mananc. astazi de exemplu am mancat numai o banana si am baut apa caci simp nevoia sa beau multa apa. ma simt bine in corpul meu caci simt cum slabesc dar sunt prea ametita si mi foarte rau. ma gandesc daca se merita… trebuie sa iau o decizie astazi ptr ca prietenul meu deja s-a suparat pe mine si a spus ca daca nu incetez sa i-au pastilele el nu mai vb cu mine… trist… e greu sa aleg… caci imi doresc enorm de mult sa slabesc. oh si am auzit ca pastilele contin ceva drog numic meth. aici in america e foarte cunoscut. sper ca nu e adevarat!!
    ok atat am avut sa spun… bye bye

  8. Hm, fetelor, nu am vrut sa par toanta, dar cred ca trebuia sa va spun: eu am incercat pastila, am slabit, dar m-am ingrasat mai mult dupa aceea… nu merita.

  9. Eu am folosit cateva produse fara mari rezultate, acuma folosesc Dieto, este ok pentru mine. E cam devreme sa am rezultate, insa desi am zis ca nu mai folosesc pastile de slabit, am fost convinsa sa incerc dieto deoarece are avizul ministerului sanatatii. Am cerut si avizul o data cu comanda si asa este. Trebuie sa consum circa 2 litri de apa pe zi, asta e o mica problema pentru mine. Daca ma poate sfatui cineva cum sa reusesc sa consum acel minim de 2 litri de apa .

  10. buna tuturor ,si eu mi-am luat capsula dieto si mi se pare cea mai ok pastila de slabit dupa ce am citit atatea comenturi despre cealalta renumita pastila de slabit arpfarm care intradevar da rezultate dar,treb. sa treci prin multe stari de voma,lesin,delir,transpiratie abundenta,si multe multe altele care le-au patit doamnele ce si-au administrat capsula aceasta cu anfetamina ( drog) in cantitate infima …dar drog .Asa si prin urmare eu iau capsula dieto de 2 saptamani si ma simt ft bine am dat jos 3 kg este ok pt inceput ,si cine slabeste farte mult intr-o luna si detine si multe kg in surplus ..nu cred ca arata tocmai ok estetic …asa ca pt inceput la 1.68 si 86 kg la cate aveam sa dau jos 3 kg in 2 saptamani este ok zic eu ,avand in vedere ca pastilele le poti lua 6 luni apoi faci intrerupere 3 luni .Va recomand aceste pastile ,si sa beti foarte multa apa ,oricum o sa simtiti nevoia ,dar reactii adverse nu suntVa tin la curent si cu cea dea- 2-a jumatate a lunii ,cat am dat jos SUCCES

  11. orice ati comenta de bine despre pastilele de slabit, mie mi se par o mare, foarte mare prostie. Au efect yo-yo. toate persoanele pe car ele stiu eu ( okil, doar 3 femei stiu sa fi incercat pastiel de slabit) , dupa ce au renuntat la ele s-au facut mai grase decat erau inainte…plus ca si.au dat si ficatul peste cap. Nimic nu se compara cu un stil de viata sanatos!

Lasă un răspuns

