Pentru ca merit!

In urma cu aproape 30 de ani, intr-un spot publicitar din SUA, aparea faimoasa fraza „Folosesc cea mai scumpa vopsea de par din lume, pentru ca merit”. Era, fireste, vorba despre L’Oreal. Anii au trecut, L’Oreal este gigantul cu majuscule al lumii cosmeticelor, dominand si categorii ale produselor de lux, dar si din categoria dermatocosmeticelor.

Publicitatea de beauty made by L’Oreal este, fara exceptie, pseudo-stiintifica, promite lucruri clare la care visam de mult si, bonus, promisiunea este sustinuta de vedete de prima mana. Asa ca si eu, Miranda, imi spun „la naiba, sa imi iau un ruj, pentru ca merit!”.

Cea mai mare problema este cand chiar merit (si asta se intampla mereu) si promisiunea din reclama nu este indeplinita. Sa luam un exemplu banal: crema Normaderm de la Vichy. Promite un ten perfect… blabla. Ati incercat gama, apropo? Cele care aveti cate un cosulet, pori deschisi etc? Vi s-a intamplat ca si mie, adica no effect, nici in bine, nici in rau, de ma intreb pe ce am dat banii?!

Onest, cosmeticele care imi plac sunt:

  • creioanele kohl Clarins (nu se intind nici macar in conditii de dus dupa doua ore de transpiratie la sala). Au insa punctul slab ca sunt atat de moi, incat trebuie sa umbli la propriu non-stop cu ascutitoarea dupa tine.
  • glossul L’Oreal Glam Bronze pentru blonde – are o culoare divina. Insa nu rezista deloc pe buze.
  • gelul de dus Bourjois, orice aroma. Chiar nimic de comentat, miroase senzational si lasa pielea atat de matasoasa…
  • sapunul Nivea cu castravete. 2 RON, nu usuca pielea, miroase ok, merita banii.

Pe scurt, nici macar nu ma mai uit la reclame. Stiu ca nu au legatura cu produsele si nici cu beneficiile acestora. Bine macar ca nu avem cu adevarat publicitate la cosmetice romanesti, ca pe bune, cine stie ce aiureli mai rulau la TV!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s