Shopping at the mall

Am fost nevoita sa merg, azi, la cumparaturi la mall…

Nevoita pentru ca aveam nevoie de o schimbare in garderoba. Sau, pentru a fi cu adevarat sincera, pentru ca aveam nevoie sa imi ridic moralul. Am plecat de la birou foarte tarziu, obosita si irascibila. De o saptamana incoace imi planificasem sa merg prin magazine si nu am reusit. Asa ca azi, desi era trecut de ora 20:00, nu am mai acceptat sa mai aman. Singurul loc cu oferta generoasa si in plus deschis la aceasta ora era, fireste, un centru comercial. Am ales sa merg la Mall Vitan si aici mi-am amintit de ce nu imi fac niciodata cumparaturile in mall-uri:

1. Pentru ca sunt foarte multe magazine si oferta e prea generoasa. Stiu, suna ciudat. Atunci cand ai prea multe optiuni, e greu sa alegi. Dupa ce intru in 5 magazine, nu imi mai place nimic din ceea ce vad. Am impresia ca toate hainutele sunt la fel.

2. Pentru ca intalnesc tot felul de celebritati care vin la shopping cu bodyguard-ul.

3. Pentru ca vad tot mai multe fete (semi)dezbracate care au iesit la agatat.

4. Pentru ca in fiecare magazin ascult o alta melodie si mereu plec cu durere de cap.

5. Pentru ca este foarte, foarte aglomerat.

Astfel, decat sa petrec 4 ore intr-un shopping center, cred ca este mult mai interesant sa imi caut magazinele preferate prin toate colturile capitalei dar sa ma pot bucura in liniste de placerea de a imi face o placere.

Caci, trebuie sa recunoastem, shopping-ul nu mai este doar o necesitate, ci unul din tabieturile preferate ale tuturor femeilor.

3 păreri la “Shopping at the mall

  1. Cand nu iti gasesti haine potrive masurilor tale, decat dupa ce incerci mult prea multe perechi de pantaloni sau bluze sau orice, shoppingul nu e deloc placere. Sau cand in decursul unui singur an ajungi de 3 ori in situatia de a ramane cu jumate din garderoba prea mare pentru tine, la fel… Deci nu toate femeile ne dam in vant dupa asta. Cateodata chiar as vrea sa imi placa shoppingul, cred ca ar fi mult mai usor pentru mine.

  2. Uf, din ceea ce spui tu, deduc ca nu iti place shoppingul pentru ca oferta nu iti satisface nevoile. Altfel spus, daca ai gasi in orice magazin toate marimile posibile, nu cred ca ai mai fi atat de nemultumita, nu? Sau daca magazinele ar face modificari ale hainelor, incluse in pret, bineinteles…

  3. Cu modificarile nu prea sunt de acord pentru ca de multe ori modifica structura hainei… si poate daca as constata ca masurile si chiar hainele ar fi ceva mai variate, as fi mai fericita. Dar cum ziceai si tu, daca intri in 5 magazine deja ai impresia ca toate sunt la fel.

Lasă un răspuns

