Femei frumoase, femei implinite, femei cu dorinte

Azi am fost la o prietena celibatara. Celibatara, ca e, de fapt, divortata. Ea s-a jucat cu maslinuta mea cu mult drag si a admirat-o cu sarg, visand probabil la momentul cand va schimba la randul ei scutece si va fi cantonata langa un patut de la Ikea, uitand de calatoriile in jurul lumii pe care le face acum frecvent.

Eu m-am hlizit cu ea uitandu-ne la poze vechi, ne-am „admirat” siluetele actuale comparativ cu cele din liceu (pe care atunci nu le apreciam deloc) si mi-am bagat nasul in trusa ei de cosmetice. Am numarat 12 parfumuri, 7 creme de fata si de ochi, 5 antiperspirante, 6 cutii de bijuterii. Era o vreme cand eram si eu asa.

Azi, cu un copil, nu mai am timp foarte mult de mine. Prietena mea mi-a dat un gloss si am realizat cu surprindere ca nu m-am  mai rujat de la botezul maslinutei. Parca nu as mai fi eu. Nu ca nu ma simt bine asa cum sunt, in blugi, bocanci si impigand la carucior…

 

Insa discutand cu prietena mea, am realizat ca, dupa ce devii mama, este important sa fii frumoasa nu atat pentru tine, pentru sot sau pentru cariera de dupa, ci pentru copil. Asa cum un copil este cea mai frumoasa creatura pentru mama, mama este cea mai frumoasa femeie pentru un copil. Iar copilul vrea sa se mandreasca cu mama lui.

Asa ca… a avea grija de tine, a fi frumoasa, ramane un imperativ intreaga viata, nu numai in interior, ci si la exterior.

Image matters.

2 păreri la “Femei frumoase, femei implinite, femei cu dorinte

  1. Pingback: Opinii, dileme « Miranda spune adevăruri despre beauty

  2. Ellen G. White spunea ca mamicile nu trebuie sa se imbrace si sa arate in asa fel incat copilul lor sa creada ca mama lui e mai urata decat mama altor copii. 🙂

Lasă un răspuns

