Despre genti sau despre noi?

Iubesc gentile! Nu imi plac gentile la moda, imi plac gentile ciudate, haioase si originale. Desigur, este vorba de un anumit fel de „ciudat”… Imi plac gentile unicat. Urasc gentile Louis Vuitton , nu pentru ca sunt „fitoase” ci pentru ca sunt banale si urate dupa standardele mele…

Prin urmare, imediat sesizez o geanta simpatica sau modificari in gustul public vis-a-vis de genti. Asa ca am sesizat si ca in prezent „trebuie” sa se tina gentile cu „delicatete” agatate pe antebrat. Si am sesizat si pozitia suava a mainii. Mi se pare extrem de caraghioasa si nenaturala… Chiar nu inteleg de ce femeile accepta sa se conformeze la astfel de lucruri. Ce le aduce pana la urma aceasta atitudine?!

Fara exceptie, toti cunoscutii mei (si femei si barbati), rad de acest lucru. Mai mult, 2 dintre prieteni au sesizat ca aceasta atitudine a mainii a generat si cresterea cu totul nefeminina a dimensiunilor ceasurilor de la mana si a bijuteriilor care acum se aglomereaza pe acea mana. S-au distrat si ei teribil si nu va spun ce parere proasta au despre acele femei…

 

In plus, nici macar nu este ceva original. Japonezele dintotdeauna poarta asa gentile. La ele am sesizat cat de caraghios este cu multi ani in urma, cand am inceput sa calatoresc prin lume. Insa la ele nu ma deranjeaza, oricum au un mers destul de aparte, se imbraca aiurea si au niste combinatii coloristice care ma termina… Deci intreg ansamblul la ele are sarm pentru ca este ciudat.

In cazul romancelor insa nu gasesc nici o explicatie. Poate imi spune cineva DE CE…?

PS: Multumesc Mirandei ca m-a luat pe blog! Salut tuturor „contribuabililor”.

2 păreri la “Despre genti sau despre noi?

Lasă un răspuns

