Toc inalt si mintea la calapod

Ca orice femeie, ador cumparaturile. Mai mult, imi plac la nebunie pantofii. Vanatoarea dupa pantofi este insa un itinerariu complex printre magazinele preferate. De la Otter la Vicina, de la Vicina la Madonette, de la Madonette la Musette, de la Musette la Batta… si as putea sa mai continuu. Problema nu apare pentru ca eu as considera ca oferta pe piata este limitata. Din contra, imi plac foarte multe perechi de pantofi. Insa atunci cand ai sub 1,60, cauti, cel mai probabil o pereche de pantofi cu toc inalt. Iar cand marimea pe care o cauti se afla exact intre 34 si 35, chiar ai o problema. Inutil sa mai adaug ca am o viata activa, ceea ce presupune multe ore petrecute la verticala, deci mi-as dori si pantofi confortabili.

 

Cel mai interesant mi se pare ca atunci cand sunt indecisa daca sa cumpar ori ba o pereche de pantofei, vanzatoarea/vanzatorul incepe sa turuie despre cat de bun e calapodul pantofului. Nimic rau in asta, pana in ziua in care am constatat cu stupoare ca nu toti consilierii de vanzari stiu ce este acela un calapod (!).

Vara trecuta, cand vroiam sa achizitionez o pereche de sandalute sport cu talpa foarte subtire dintr-un plastic cauciucat, vanzatoarea mi le-a recomandat pentru ca aveau un calapod fooaarte bun.

Fireste ca daca pleci de la un argument de vanzare nul, nu vei convinge o clienta sa cumpere un produs care ii e fie un pic mare, fie un pic mic. Daca insa lucrurile s-ar petrece peste tot ca la Aldo, unde consilierii de vanzari iti asaza frumos pantofeii in picioare si iti ofera detalii despre componenta acestora, as avea mai multe perechi de pantofi care imi sunt prea mari sau prea mici. Desi, trebuie sa recunosc ca pantofii de la Aldo chiar nu au un calapod bun…

3 păreri la “Toc inalt si mintea la calapod

  1. Si eu am aceeasi problema. Desi am 1.55, cautarile mele de pantofi cu toc inalt se termina mereu prin achizitionarea unor perechi cu toc de maxim 7 cm…ceea ce nu e prea convenabil, mai ales ca acum se poarta platformele si am vazut muuulte persoane cu inaltime de top model care poarta tocuri de minim 7 cm. Acum mi-am propus sa nu-i mai aleg in functie de „finete si frumusete”, ci de inaltimea tocului. Daca ai putea sa-mi recomanzi cateva magazine, ti-as fi recunoscatoare

  2. Anne-Marie, cred ca ar trebui sa formăm un club al doamnelor şi domnişoarelor în căutarea pantofilor perfecţi! În ceea ce privesc recomandările, pot spune că pentru mine Aldo reprezintă alegerea potrivită pentru pantofi înalţi, foarte înalţi şi frumoşi. Problema e că nu am găsit nici măcar o singură pereche de pantofi comozi în acest magazin. Am început să cred cu tărie că cea mai bună opţiune o reprezintă pantofii comandaţi; aici ai libertatea de a alege totul, de la material la culoare iar preţul este egal cu preţurile practicate de Mussette sau Batta.

Lasă un răspuns

