Ghicitoare

Rimelul este un accesoriu nelipsit din poseta mea, alaturi de creionul dermatograf. Miranda spune ca nu imi sta bine machiata cu mult negru dar mie imi place la nebunie contrastul cu ochii mei albastri. Revenind la rimel, recunosc ca pana acum nici un brand nu a reusit sa ma fidelizeze. Am incercat multe produse, nu mi-a placut cu adevarat nici unul.

Acum, in poseta mea ocupa prea mult spatiu un rimel cu ambalaj 2/3 rosu, 1/3 alb. Promisiunea din add-uri este absolut SF: rimelul imi va alungi genele cu 80% – daca ar fi asa, genele mele ar depasi linia sprancenelor – prin tuburi de frumusete (!). Mai interesant este ca rimelul faimos se demachiaza cu apa. Tuburile de frumusete se dizolva instant la contactul cu apa.  Intr-o lume in care cautam produse care sa reziste 16 ore nealterate pe fete de portelan, eu am in geanta un rimel care la prima lacrima inopinata se intinde si se tot intinde…

Probabil ca va intrebati de ce am cumparat in the first place produsul? Fireste ca nu a fost mesajul publicitar cel care m-a convins. Am achizitionat minunea pentru ca sunt foarte deschisa la a incerca produse noi. Am mai mare incredere in propriile experiente decat in recomandari.

Si acum, spuneti-mi daca ati ghicit ce rimel am in geanta :p.

9 păreri la “Ghicitoare

  1. nu am ghicit, din pacate. am trecut prin multe branduri de rimel pana sa ma opresc la Faux Cils de la Yves Saint Laurent, the best pana acum. si cele de la Clinique mi-au placut, ba chiar si Max Factor. si consider concursul deschis inca:)
    in privinta reclamelor, ha ha ha :minciuni sfruntate. nici macar nu mai vad mesajul in ”gene pana la cer”, ca depasesc cu mult ceea ce astept eu de la un produs. si nici metafora nu o gust. ba nu, chiar ma bufneste rasul la unele : o reclama la sampon, de exemplu, cand ne baga sub nas o fiinta cu o podoaba capilara perfecta, de altfel trecuta de zeci de ore prin coafat cu perii, intins cu placa samd, aratand chipurile cum ajungi daca folosesti produsul respectiv. a, sau cum nu stiu ce vedeta, andreea marin parca…se vopseste singurica acasa si e foarte multumita de produs. sure :))

  2. Ai perfecta dreptate, patricia. Publicitatea functioneaza pe baza stereotipiilor dar deja repetarea lor ne sfideaza inteligenta… Parul frumos este mereu cel plin de volum, lung si drept, gelul de dus trebuie neaparat promovat alaturi de o domnisoara frumoasa care se spala in mijlocul naturii iar toate rimelurile sunt Extreme … something.
    Problema mi se pare insa un pic mai adanca: studiile arata ca noi, femeile ca mine si ca tine, desi aparent resping stereotipurile, in fond, gandesc dupa aceleasi harti mentale. De, exemplu, uite, chiar sunt curioasa, tu cum ai promova rimelul tau preferat daca ai fi nevoita sa faci asta?

  3. da, gabrielle, asa e, avem nevoie de puncte de sprijin in orice. simt uneori insa ca publicitatea ma agreseaza prin exagerare si, de cele mai multe ori prefer sa dau valoare unui produs prin experienta, deci implicit asumandu-mi riscuri. mai ales in privinta cosmeticelor. sunt foarte subiectiva, dar am definit clar ce vreau eu de la acest domeniu.
    nu am abilitati de a promova pe scara larga un produs, deci nu stiu daca as fi in stare sa spun ceva care sa prinda la masele largi. sau cine stie, poate daca m-as dezvolta si educa in acest sens…. sunt insa in masura sa spun cu certitudine ce apreciez eu la un rimel sau, de asemenea, sa spun daca/de ce ar prinde la persoane pe care le cunosc. vad calitatea principala a rimelului in naturalete combinata cu aspectul definit si ingrijit al genelor. urasc genele incarcate si grele de rimel, mi se pare ca dau un aspect de circ.
    si mai cred ceva: daca rimelul e ok, sprancenele sunt si ele ingrijite si parul e aranjat frumos, e ca si rezolvata problema 🙂

  4. Hm… mi se pare foarte interesant felul in care vezi tu lucrurile. Felul in care tu ai promova un rimel este total opus spoturilor de acum. Daca pe tv rolul rimelului este extins pana la extreme, tu ne spui ca esti multumita cu un produs care se limiteaza la caracteristicile bazice. Altfel spus, fara „tuburi de frumusete” si alte minuni. Dar daca un produs nu se diferentiaza cu ceva pe sticla, nu se va diferentia nici in mintea consumatorului. Tie iti place sa experimentezi, sa incerci produse noi direct de la raft. Dar cate doamne ar cumpara un rimel promovat ca fiind „normal” fata de unul despre care se spune ca face minuni? Cred ca ceea ce incerc eu sa spun este ca in tara noastra, consumatoarele de cosmetice sunt mai degraba predispuse sa ia decizii datorita advertisingului decat bazandu-se pe propriile trairi. Si e pacat ca se intampla asa. Pe de alta parte e imbucurator sa descopar din ce in ce mai multe femei dispuse sa incerce, sa ia decizii in fata raftului. Ma bucur mult ca ne citesti blogul.

  5. Pingback: Opinii, dileme « Miranda spune adevăruri despre beauty

  6. sunt perfect constienta ca mesaje de genul ”gene pana la cer” impresioneaza si influenteaza consumatoarele si, de asemenea, ca putem avea asteptari diferite de la un produs. daca stau sa ma gandesc, si rimelul meu ”gene false” are un mesaj intrinsec, chiar prin denumire. eu l-am incercat in urma unor recomandari si putea fi foarte bine o dezamagire, ca doar mi s-a mai intamplat:)
    insa cand l-am aplicat pe gene am simtit pur si simplu ca le defineste fara sa le incarce. si asta e ceea ce vreau.
    a, si ca o completare, cred ca acum sunt in faza Yves saint laurent. uite, o problema pe care o am, fidelitatea 😀
    si eu ma bucur ca citesc aici, sunt lucruri interesante si pertinente, cu o valoare superioara mesajelor publicitare 🙂

  7. Ma bucur enorm sa vad ca ne pozitionezi peste ceea ce este acum pe piata. Adevarul este ca acest site s-a nascut din dorinta nu de a fi peste mesajele publicitare, ci de a vorbi sincer despre artificiile prin care noi, ca femei, ne definim.
    Si aporopos de faza Yves Saint Laurent… poti spune ca esti fidela daca o definesti ca o faza? 😛

  8. tocmai asta am am vrut sa subliniez si de fapt a iesit invers:D cred ca am o problema cu fidelitatea in sensul ca nu reusesc sa ma opresc la ceva anume, la un brand. cunosc femei care spun: ”DA, este vorba de Chanel!” sau ”eu insemn Angel, ma imbrac cu Angel, port Angel” – si ma refer evident la parfumul lui Thierry Mugler. si asa mai departe… dar eu nu reusesc sa ma fidelizez pe un anume brand, sau…niciunul nu ma fidelizeaza.
    am citit ca a folosi un singur parfum e o dovada de eleganta la o femeie. mie asta mi se pare un cliseu si nu o sa detaliez acum de ce. am nascut controverse cu asta in grupul meu de prietene. nu neg insa ca un parfum poate sa te cucereasca in asa masura incat sa-l pastrezi toata viata, intocmai ca pe o prima si mare iubire 🙂 doar ca mie nu mi s-a intamplat asa. am cateva dragi ce se muleaza pe stari/momente ale mele, dar niciunul exclusiv. si, cum spuneam intr-un comentariu recent, concursul e inca deschis:)

  9. Patricia, cred ca tu esti genul de consumator tipic pentru o piata matura… doar ca piata produselor de beauty nu e cea mai matura din tara noastra. Sunt curioasa daca odata cu inaintarea in varsta vei deveni fidela unui anumit produs sau chiar unui brand, indiferent care e acela. Tine-ne la curent, te rog mult! 🙂

Lasă un răspuns

