Negocierea la raft

Am constatat cu uimire ca au inceput sa fie acceptate si la noi in tara negocierile! Si nu ma refer aici la deja prafuitele carduri de fidelitate, ci la negocierile de la raft. Da, ati citit bine. Nu doar la targ se negociaza pretul, ci si in magazinele scupe si cunoscute. Totul e sa avem tupeu si sa cerem o reducere.

Acum, daca mergi la Bata si cumperi doua perechi de pantofei, te poti lipi de o reducere de 20%, reducere pe care o primesti numai daca soliciti asa ceva… La fel se intampla si in diverse parfumerii.

Negocierile de la noi se situeaza undeva intre stilul grecesc – nascut din placerea de a negocia – si cel frantuzesc, originat in multumirea clientului de a primi un pret personalizat.

Daca aceste tehnici clare de fidelizare a consumatorilor se vor extinde sau nu, ramane de vazut. Faptul ca preturile de la raft sunt supraevaluate, stiam deja de mult. Ne ramane acum nu doar sa ne bucuram de reducerile de sezon, ci sa ne programam singure reducerile…

Anunțuri

2 păreri la “Negocierea la raft

  1. Pingback: Graal-ul marketingului pentru femei « La obiect

  2. Este foarte interesanta teoretizarea ta, Florina. Cred ca e nevoie sa se acorde ceva mai multa atentie marketingului pentru femei. Si cand spun asta, nu ma refer la teorii inovatoare, ci macar la lucrurile simple cum ar fii asezarea produselor in vitrine…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s