Shopping cu iz de medicamente

Am ajuns obosita rupta azi acasa. Pe drum, m-am oprit sa sarbatoresc un contract important prin cumpararea a trei perechi de pantofi si una de cizme (stiu ca pare exagerat, dar era ochioase, meritau si, in fine, nu rezist la incaltaminte). Dupa ce am parcat, am realizat ca mi s-a terminat samponul, ca nu mai am nici cine stie ce gel de dus… drept urmare, m-am oprit la HelpNet, unde am constatat, fireste, ca imi mai trebuie si lapte demachiant, creme etc.

Asa ca m-am dus tinta la raftul de dermatocosmetice. In care am incredere, sa fim bine intelesi, exceptand Vichy, care in Romania este de doi lei. Cosmeticiana mea spune ca nu ar avea acelasi procentaj de ingrediente active ca in Franta. Cert e ca nu da rezultate, spre deosebire de exact aceleasi produse, ca ambalaj, cumparate de mine de la Paris. Ma rog…

In seara asta, eu mi-am ales mai multe din gama Uriage (foarte tare, dar mare parte din produse nu se gasesc inca usor in Romania), am luat sa incerc si Skincode pentru ochi (ca de obicei, consiliere de tipul „cred ca vi s-ar potrivi si asta, dar si asta…” blabla). Ce ma enerveaza insa cu tarie in HelpNet, SensiBlu si altele la fel, este ca L’Oreal si gasca, chimice prin excelenta, departe de conceptul de pharma, stau bine merci pe raft, alaturi de dermatocosmetice… adica se legitemeaza prin proximitatea cu La Roche-Posay sau Roc. Nu ma intereseaza ca de multe ori toate brandurile astea mass-market au aceiasi patroni cu cele medicale sau de parfumerie, totusi se presupune ca au alte proprietati, alt target.

Iar ma enervez si fac riduri (brrr).

Lasă un răspuns

