Back to my old friend

M-am hotarat, fie ce o fi, sa testez laserul pentru vergeturi. Inca ma gandesc daca sa merg la Dermastyle sau sa vad si oferta de la Care Zone. Problema este ca nu sunt sigura ca aceasta este greutatea mea finala si se pare ca este destul de important, caci ar putea reaparea in caz de diferente de kilograme majore in viitor. Pana una alta, m-am intors la Galenic, pe care il folosesc alternativ cu Strivectin. Nu se vad rezultate spectaculoase, dar macar cred ca tin problema sub control, momentan. Vergeturile mari sunt oribile si am auzit si voci ca nu ar fi tratabile… sper ca nu este chiar asa.

4 păreri la “Back to my old friend

  1. Hello, din nou!

    Incearca si SKIN FORM de la Afrodita (www.cosmetica-afrodita.ro la rubrica „home care”).
    Sunt de fapt 2 creme: una de zi care e foarte hidratanta si are si alfa-hidroxiacizi (face si un usor peeling) si una de noapte foarte regeneranta. Vergeturile se vor diminua, nu se mai simt la fel la atingere si culoarea lor se mai estompeaza, devine mai apropiata de a pielii.
    Totusi, de vergeturi nu se poate scapa total.
    Tesutul este RUPT. Asta e…
    Fetelor, folositi creme antivergeturi PREVENTIV, in perioada de crestere brusca (adolescenta), in perioada sarcinii, cand aveti variatii mari de greutate corporala!!!

  2. Mara, Becky este momentan cu fetita gripata, asa ca vreo 2 zile nu mai scrie.
    Sincer, cum e o tipa foarte frumoasa, ea chiar e deprimata de vergeturi si chiar a folosit ceva creme preventiv inainte. Ii este greu ca femeie acum… ca femeie cocheta.
    Cred ca veti vorbi intre voi ulterior, dupa ce revine pe blog. Stii cum e toamna si cu bebelusii…

  3. Buna! Eram curioasa daca ai incercat laserul pt vergeturi. Si eu am nascut de curand si am ft multe vergeturi pe abdomen. Cineva mi-a recomandat detmastyle. Sunt ok?

  4. Da, ai vergeturi ca nu te-ai dat cu crema zilnic, alea nu dispar. O sa ramana pe burta vinete, oribile si mari. Cu alea ramai, nici laserul, nici cremele nu te mai salveaza.

Lasă un răspuns

