Despre Chanel si despre beauty advise la raft

Vad ca fetele sunt tot mai active pe blog, deci pariul nostru din seara aceea de barfe si discutii existentiale inca tine. Pai daca tine, atunci nu o sa dezertez tocmai eu.

M-am intors in tara si mi-am luat diverse din aeroport, mai ales make-up Chanel, de care sunt foarte multumita. Nu sunt insa la fel de multumita de crema de fata pentru ten gras de la aceeasi marca, desi promisiunile de pe cutie erau splendide. Nu vad rezultate, nu inteleg in final de ce am platit atat de mult, caci, eu, la o crema, caut cu adevarat calitate, vizibila pentru mine, nu nume sau sigla. Cred ca am fost foarte prost consiliata la raft. Ceea ce nu este mirare, caci asa numitele consultante stiau mai putine decat mine despre componentele produselor, beneficii functionale etc. Halal, mai bine citesc forumurile.

Lasă un răspuns

