Cat costa o trusa minima de beauty

Plec, sa zicem, la munte. Imi iau trusa cu mine. Ce contine, cat am dat pe produsele care imi fragezesc obrazul si imi catifeleaza celulita? Cu aproximatie, ca nu mai am bonurile de casa:

1. Lapte demachiant Clarins: cca. 90 RON

2. Lotiune tonica Clarins: cca. 80 RON

3. Crema de noapte Dr. Murad Vitamina C: cca. 200 RON

4. Crema de ochi Gramad cu ulei de argan: cca. 130 RON

5. Dischete demachiante: cca. 10 RON

6. Creion kohl Clinique, nuanta prune (merge cu orice haine): cca. 65 RON

7. Fard duo Chanel: 185 RON (pe asta mi-l amintesc exact ca am asteptat la Ina Center  din Unirii pentru factura de mi s-au lungit urechile)

8. Mascara Dior: cca. 110 RON

9. Crema de fata hidratanta Galenic Messager: cca. 75 RON (am luat la gramada mai multe de la SensiBlu si nu mai sunt foarte sigura).

Este un minim de… 945 RON. Adica mult peste salariul minim pe economie – si nu am trecut si colectia de rujuri si glossuri.

Atentie, insa! In trusa mea am si alte branduri, mai putin glamour: Oriflame, Yves Rocher, Cosmetic Plant, Biotherm, Avene – alese dupa o indelungata plimbare printre rafturi si citit de etichete. Nu este cazul sa enumar aici gelurile de dus, cremele si lotiunile de corp, de celulita, contra vergeturilor, de fermitate pentru sani, cremele de maini, cremele de unghii, cremele pentru calcaie, masca de par, solutia pentru varfurile despicate s.a.m.d…. ca nu mai termin postul asta.

Orice crema, pentru mine este o investitie. Sper sa fie profitabila mai peste 10 ani, cu rezultate satisfacatoare, ca de aia beau si atata apa plata, mananc patrunjel si surad angelic cand baietii de la birou o dau pe KFC-uri iar eu zic „vai, mie nu imi este foame”, desi intestinele se revolta cu mult aplomb si galagie. Altfel, mi-am luat o mare pacaleala.

2 păreri la “Cat costa o trusa minima de beauty

  1. Salutare … as zice si eu cate ceva daca imi dati voie … desi sunt barbat ( poate ma pricep ) Obrazul catifelat se tine cu mare cheltuiala …ai grija cu condimentele mai ales ca acum toti vand aripioare picante …in meniu nu scrie ca e inclusa si o mica portie de celulita.

  2. Dragos, cata dreptate ai… dar stii, este cumva nedrept ca tu sa mananci laptuci in timp ce sotiorul sta tolanit cu un vraf de aripioare picante in brate in fata televizorului. Adica, pe scurt, de ce ne asteptam ca femeile (romance) sa fie frumoase si aranjate, iar barbatii pot sa fie cu chelie, burta si altele similare? Cred ca avem toti niste probleme de educatie. Grave.

Lasă un răspuns

