Uf, vergeturile ma omoara

Fiica-mea are deja sase luni. Eu, am 20 de kg in minus. Prietena mea care tine regim din noiembrie si nu a nascut are tot 20 in minus. Una peste alta, amandoua suntem fericite ca ne iese pasienta. Ieri am fost la mall dupa haine, dar am realizat ca nu mai stim nimic despre masuri. Mie mi s-au lungit picioarele, adica labele, ei i-au ramas mari sanii, dar are talia mica.

La mine, problema sunt vergeturile. Am o burta mica si flasca de baba uitata la tarmul marii. Nici mama cremelor nu mai poate face nimic. Cred ca voi incerca o operatie. Insa mi-e frica si nu stiu incotro s-o iau. Miranda zice sa nu ma pripesc. Insa visez si noaptea afurisitele astea de vergeturi.

Lasă un răspuns

