Am celulita… tragedie!

Da, am celulita. Nu sunt grasa, dar nici slaba. Sunt gagica bine, asa zice jumatatea mea, dar, ca orice jumatate, este subiectiv. Am celulita pe la spate, pe la genunchi si, mai nou, pe la maini. Este dizgratioasa. Mi-am luat creme, am facut masaj. Rezultatele sunt atat de lente ca am impresia ca este ca iluminarea intr-o secta: dau banii, muncesc de crap si guru tot imi spune ca mai am eforturi de facut.

Acum am facut deja si 10 sedinte de Cellu. Se vad efectele, dar doare ca naiba si ma simt ca un morcov intr-un prezervativ cand imbrac aiureala aia de costum. Ce ma enerveaza este ca va trebui sa continuu a la longue, caci nu e o data si gata, am scapat.

Prietenele mele vorbesc despre regimuri si exercitii fizice luate din reviste. Eu nu am vazut sa aiba vreun succes. Dar si in revistele alea scrie chiar oricine, asa ca ce sa ne mai miram? Astept sa proclamam manifestul pentru celulita, caci, la naiba, chiar este naturala si feminina (chiar daca si barbatii au – sic!).

3 păreri la “Am celulita… tragedie!

  1. De fapt, traim intr-un intreg sistem consumerist, de care depindem permanent si-l cautam ca un drog. Ne spun altii ceea de vrem sa auzim, ne incanta si ne ametesc.

    Te-ai intrebat ce este important in viata ta ? Sa ai temeinica incredere in tine si in posibilitatile tale -oricare ar fi ele – sa existi ca persoana prin mici placeri … sa stai pe o banca la soare cu o carte in pauza de pranz, sa te uiti la norii care trec, sa intalnesti oameni noi sau prieteni vechi, sau poate, de ce nu, sa mergi la sala sau la Cellu. Daca le faci din placere, din rasfat, nu ca sa ‘devii’ sau sa ‘pari’, inseamna ca traiesti pentru tine, nu ca sa scapi de cellulita.

    Eu zic sa-ti faci o lista, in fiecare saptamana, cu momentele in care cand ti-ai facut placere …

  2. Ai si tu dreptate, Jane, dar esti prea pretentioasa, zau. Eu citesc carti cand fac Cellu, asa ca le imbin pe amandoua. Iar acum chiar am ca prioritate sa arat bine. Dar asta a fost prioritatea mea de cand ma stiu, alaturi de cariera.

  3. Apropo de articolul tau: http:// dana-georgescu.blogspot.com/2008/08/am-celulita.html ,
    si tot in zona: http:// dana-georgescu.blogspot.com/2008/09/do-not-read-beauty-magazines.html … facem prea mult zgomot pentru nimic. 🙂
    Forte bun comentariul, Jane, iti multumesc ca mi-ai amintit aceste lucruri.

Lasă un răspuns

