Ma ustura ochii…

… cand ma demachiez. Am auzit povestea asta de “n” ori. Ma uimeste de fiecare data, pentru ca inseamna, de fapt, ca doamna in cauza nu stie ca trebuie sa ne demachiem la ochi numai cu produse, fireste de ochi.

demachiere ochi La fel, nu se da niciodata la ochi cu crema de fata, ci, fireste, de ochi. Nu neglijati ABC-ul ingrijirii, caci ridurile, iritatiile, cearcanele nu iarta!

De aceea, va rog, sa nu asculati vocile “experte” care va sfatuiesc sa va demachiati ochii cu lapte de bebelusi (!), cu lapte demachiant de fata sau cu sapun ori gel de dus, pentru ca riscati iritatii groaznice! La fel, nu va demachiati ochii cu demachiant spumant, de obicei este creat pentru fata, nu il folositi si in alte scopuri… Si, cel mai important, nu neglijati niciodata ingrijirea ochilor, a gatului si a coatelor – sunt primele zone care se rideaza.

Priviri frumoase, doamnelor!

 

8 thoughts on “Ma ustura ochii…

  1. Asa e! Eu faceam greseala asta frecvent…chiar asa ma spalam cu gel spumant si la ochi. Din fericire ochii mei ca si tenul nu sunt extrem de sensibili asa ca scapam usor. Dar mai trebuie sa spun ca am avut demachiant specail pentru ochi de la Avon acela cu flaconul alb si ma ustura de muream!
    Obisnuiesc sa ma demachiez cu ulei de masline la ochi, sa zicem ca scutesc cumpararea unui produs si nici nu ma ustura ochii. Si nu e nici ulei de bebelus..yuck! Eu nu as folosi ulei din acela pentru copilul meu.

  2. Si eu tot ulei de masline folosesc pentru ochi. Cred ca a fost descoperirea anului la capitolul produse de ingrijire :). Pe langa faptul ca indeparteaza foarte eficient machiajul si nu ustura ochii, hraneste si genele, prevenind caderea lor si hidrateaza bine zona ochilor.
    Bine venit articolasul tau :). Si eu m-am saturat sa aud “nu-mi place sa ma demachiez…ca ma ustura ochii…”

  3. Mie mi se par foarte bune servetele demachiante … Dar eu nici nu ma machiez decat cu rimel si ruj, iar rujul oricum se duce dupa o zi intreaga ca nu mai stau sa-l improstpatez … nu prea le am cu machiatul, iar fondul de ten nu-l suport si nici nu am nevoie

  4. din pacate si foarte multe demachiante speciale pentru ochi ustura! mai rau e ca pana nu nimeresti un demachiant pentru ochi bun poti sa traiesti ani de zile cu senzatia ca asa e normal, sa usture, ca nu exista produse care sa nu usture.
    tocmai ce am avut o experienta nefericita cu un demachiant special ptr ochi alverde, care ustura ingrozitor (si pute a alcool, lucru inadmisibil din punctul meu de vedere la orice produs pentru fata). si cam asta patesc de fiecare data cand fac prostia sa imi tradez demachiantul preferat: vichy 3 in 1. e foarte delicat, nu m-a iritat niciodata, nu ustura. e drept, nu merge pentru machiaj waterproof, dar nici nu folosesc asa ceva de obicei.
    inca ceva ce nu toata lumea realizeaza: rimelul waterproof trebuie curatat cu un demachiant special, bifazic. nu e normal sa tragi juma de ora de machiaj pana reusesti sa-l dai jos! nu inseamna neaparat ca demachiantul e prost, ci pur si simplu e posibil sa fie folosit aiurea. nu toate demachiantele sunt concepute ca sa dizolve machiajul waterproof.
    iar pentru cele care se demachiaza cu ulei de masline sau de migdale, un truc foarte bun este sa inmuiati discheta demachianta intai in apa de albastrele si apoi sa puneti uleiul. apa de albastrele calmeaza si decongestioneaza pleoapele.

  5. Nu am ochi sensibili, dar H2O de la Bioderma nu ustura si nu este demachiant special pentru zona. Insa cel mai delicat mi se pare uleiul demachiant (am unul care este o combinatie ulei de masline macerat cu galbenele, tataneasa si musetel, ulei de jojoba si uleiuri esentiale de muscata trandafirie si de lavanda), elimina tot, tot, tot si nu irita.

  6. Fetelor, nu am incercat inca uleiul de masline, desi am auzit numai de bine… Insa ma bucur ca ati dus discutia mai departe. Dupa nu stiu cate incercari, la demachierea ochilor nu mai folosesc decat bifazicul de la Yves Rocher si pe cel nou (care nu e bifazic) de la Nivea. Demachiantele mai scumpe, la nivel de ochi, nu au fost pana acum o revelatie sa spun asa… Iar dintre servetelele de ochi, cel mai bine m-am impacat cu Uriage, insa nu am folosit decat in calatorii, altfel ma feresc de ele.
    Roxana, chiar daca un demachiant nu ustura, dar nu este special de ochi, mai bine nu forta cu el in aceasta zona, pielea din jur are alte nevoi, mai bine sa ai grija speciala… cel putin, eu asa am inteles din discutiile cu mai multe cosmeticiene pe care le respect.

  7. Va reamintesc cateva detalii, pe care iarasi le-ati uitat :)
    Fetelor, cand vb de demachiere vorbim de acele 5 min maxim (nu?) in care moleculele produsului dizolva impuritatile solubile in apa/ ulei ( pt bifazice).
    Este clar ca molecula trebuie sa fie atat de mare incat sa nu patrunda cu tot cu impuritati in tesut (lucru de care au grija, sa presupunem, producatorii – daca nu, vai de noi!)
    2. Ingredientii trebuie sa nu produca reactii alergice, deci se adauga compusi hipoalergenici care previn intoleranta si disconfortul cutanat.
    SI ATAT! cand vorbim de demachiere.
    Ce cautati cu produse hidratante, calmante etc? Ce fac ele… sau cand au timp sa lucreze? In cele 5, hai 10 minute de aplicare pe fata? Sub nici o forma. Unei creme ii trebuie minim 30 min sa patrunda in cele mai profunde straturi, acolo unde este nevoie de ea :) (exista cateva exceptii, dar nu e cazul sa le detaliez acum)

    Asadar nu va aventurati la tot felul de combinatii sofisticate cand e vb de demachiant.

    Pastrati-le pt cremele propriuzise sau masti.
    Nu cumparati produse care promit mai mult decat o simpla curatare a fetei, si am spus-o de multe ori ca sunt bani aruncati de pomana.
    Demachiantul de ochi care nu ustura se cumpara numai din farmacii (sau saloane) si numai dupa ce l-ati testat in prealabil – e posibil in fct de grosimea pielii sa se manifeste diferit.
    Si totusi, daca laptele Doina demachiaza bine ochii si nu produce iritatii de ce m-as arunca la produse estetizate? Atunci cand pielea nu suporta altceva este normal si indicat sa ma reorientez spre produse performante…

    Si inca ceva:
    Sa stiti ca demachiantul bifazic cu continut mai mare de apa va da o senzatie de racoare, iar cel cu continut mai mare de subst.uleioasa va da o senzatie de caldura. In functie de procentele folosite de producator, acestea conduc la senzatiile de care vorbeati mai sus.
    De regula iritatiile sunt provocate de acele produse care nu respecta PH-ul de aprox. 7,4(aproape neutru) si au o consistenta ori alcalina (ca si emulsiile anionice gen sapun), ori contin emulgatori cationici.

  8. Dana, daca nu ai probleme cu tenul e oki sa folosesti orice demachiant ( cu care te impaci bine evident) ? Poate exista un demachiant antiridnsau e vorba doar de marketing? Tot incerc diverse demachiante, unele imi plac ca si textura mai mult decat altele insa nu stiu daca toate isi merita pretul ( pe scurt daca fac ceva pentru tenul meu sau nu). De exemplu imi place Vichy 3 in 1 Purete Thermal. Nu e tocmai ieftin si sincer ma impac la fel de bine si cu Loreal sau Elmiplant…insa nu stiu daca , folosit pe o perioada lunga de timp, un lapte demachinat poate face mai bine sau mai rau pentru ten…Ce parere ai?

Lasă un răspuns

