Crema cu colagen – crema minune?

Dilemele Xelei…

Acum cateva zile mi s-au povestit o groaza de lucruri frumoase despre crema cu colagen. Voi enumera numai cateva dintre cele ce mi s-au spus:
- este o crema naturala, deoarece colagenul se extrage fie din plante, fie din animale
- este foarte bine tolerata de piele si se absoarbe imediat din acelasi motiv – ca este naturala
- dupa numai cateva aplicari se pot vedea rezultatele deoarece reechilibreaza foarte usor nivelul de umezeala al pielii
- reduce ridurile
si altele.

In plus, cica nici nu costa asa de mult, iar efectele sunt sigure.

Inca nu am incercat. Intentionez sa vad cum merge. Oare asa o fi?

29 thoughts on “Crema cu colagen – crema minune?

  1. Buna fetelor!!
    Zilele trecute mi-am comandat Sea collangen serum. Astazi merg sa il iau.
    O sa va spun ce s-a intimplat cu tenul meu peste cateva zile.
    Abia astept sa vad daca are efect….daca citesti prezentarea zici ca intineresti cu 10 ani!!! :)

  2. depinde cata nevoie ai de efectele respectiva,ca la fel se zice si de q10 si eu am,dar sper sa se vada efectele in timp ca deocamdata nu am riduri,sper sa previn aparitia.

  3. Colagenul este o proteina a propriului nostru tesut (raspunzator de elasticitate si sustinerea fibrelor, ca si elastina).
    Adevarat ca aceasta proteina este intalnita atat la animale cat si la plante… de unde (se spune) ca este extrasa. Insa molecula de colagen este forte diferita. Acesta este motivul pentru care colagenul aplicat este INACTIV. Colagenul NU POATE PATRUNDE PRIN EPIDERMA pentru a-l inlocui pe cel pierdut sau de o calitate necorespunzatoare.
    Tratamentele/ produsele urmaresc doar STIMULAREA productiei de colagen (vit C, vit A, AHA, ultrasunetele etc).

    Exista terapii cu colagen prin injectii – singura metoda de introducere a colagenului in piele. Dar nu va imaginati cumva ca acela va completa lipsa voastra de colagen. Acolo e vorba de substanta injectata pentru umflarea ridurilor, pe portiuni restranse. Pentru acele injectari se foloseste colagen bovin, porcin datorita compatibilitatii la nivelul tesutului uman.

    Si ca tot a venit vorba, trebuie sa intelegeti un lucru de baza:
    In cosmetica se aplica formula : “CAUZA-EFECT”. Pe intelesul tuturor: aplic “ceva” pentru a declansa o reactie … sub nici o forma nu poti aplica pentru a substitui o lipsa de …
    Ca exemplu: nu aplic pe piele Vit.c pentru a-mi completa lipsa de vit.C din organism, ci pentru a declansa anumite reactii la nivelul celulelor epidermei(ca si in cazul medicamentelor, de altfel).

    P.S. Am folosit si folosesc produse pe baza de colagen. Exista zeci de linii vandute sub aceasta “marca”. Vizeaza hidratarea profunda, implicit
    reducerea ridurilor fine. Insa stiu ca nu “colagenul” de pe eticheta este cel care isi pune amprenta pe rezultate :)

  4. Citind ce a scris Dana constat ca alegerea mea este zero…Clar ca nu m-am documentat corespunzator si ca nu stiu multe lucruri.
    Dana, eu am 41 de ani, un ten uscat, multe riduri, destul de adanci….ce imi recomanzi?

  5. Kaia, nu as vrea sa interpretezi gresit raspunsul meu, dar:
    Cat o sa ma gandesc cum as putea posta o lista imensa cu produsele pentru ten uscat (desigur cu riduri), cu explicatiile aferente fiecarui produs,te rog sa citesti : http://proestetic.ro/mai-mult-decat-estetica/cosmetica-de-forum/
    Nu as vrea sa fiu vreodata in postura penibila a lui “tzoconel” de la OTV care prezice viitorul dupa data nasterii. :)
    Dupa ce ai sa citesti ai sa intelegi cat de multe coordonate concureaza la alegerea adecvata a unui produs, care sa-ti mai faca si bine. :)

  6. Dana, recunosc ca nu stiu cum sa interpretez raspunsul. Ar rezulta ca nu are sens sa ne dam cu crema cu colagen sau cu orice altceva pentru ca oricum nu intra in tesuturi. Si totusi, cremele chiar pot avea efecte de reducere a ridurilor, de hidratare etc.

  7. Nu neaparat alegerea ta este zero. Asa cum va spuneam mai sus, si eu am folosit si folosesc produse pe baza de colagen marin. Chiar sunt OK pentru hidratare (bine, sigur ca nu toate care sunt pe piata sunt OK). Eu am vrut sa intelegeti eroarea de interpretare. Cand se vorbeste de produse cu colagen nu va imaginati ca ar avea vreo legatura cu colagenul uman, doar in cazul in care in compozitia lor exista si alti ingredienti care sa-l stimuleze. Cremele hidrateaza ele cumva, prin alti ingredienti dar clar nu datorita colagenului. Vanzarea sub aceasta denumire este pur comerciala, tocmai pentru a provoca aceasta confuzie…
    Am insistat pentru a ma face inteleasa. :)

  8. Uite, Alexandra, o comparatie ca sa intelegi ideea:
    E ca si cum as produce un sampon cu “matase naturala” pentru un efect de par matasos. OK! Samponul este super, lasa parul ca matasea… in plus samponul chiar contine “matase naturala”.
    DAR aici
    CAUZA nu are nici o legatura cu EFECTUL. Parul ramane intr-adevar matasos datorita samponului per ansamblu, nu datorita ingredientului minune, pe care il folosesc doar “sa dea bine”.
    M-ai inteles ce am vrut sa spun mai sus?

  9. Cautand despre aceste creme (pt un cadou de Craciun sotiei mele) am gasit comentariile Danei, foarte pertinente. Vin cu completarea: exact ca pasta de dinti cu extract de perle (care oricum sunt extrem de dure si nu cred ca poti sa mai ,,extragi” ceva din ele…). Sau un ceai cu extract de bile de rulment pentru a compensa lipsa de fier… :)

  10. Imi pare foarte rau ca am descoperit discutia asta asa de tirziu .
    Ii multumesc Danei ca a deschis o fereastra de lumina in creerul meu .
    Am o problema cu …o cicatrice “corectata” chirurgical. Creme , creme , creme = bani aruncati inzadar . Concluzie : imposibil de reparat

  11. Imi pare foarte rau ca am descoperit discutia asta asa de tirziu .
    Ii multumesc Danei ca a deschis o fereastra de lumina in creerul meu .
    Am o problema cu …o cicatrice “corectata” chirurgical. Creme , creme , creme = bani aruncati inzadar . Concluzie : imposibil de reparat .
    P.s. A treia corectie am facut-o acum o luna si trei zile , totusi poate stie cineva o crema sau o substanta miracol .

  12. eu locuiesc in tg jiu…si am cautat prin tot orasul creme cu colagen dar fara rezultat…imi puteti da si mie cateva denumiri…poate asa reusesc.multumesc

  13. Daniela, cred ca si L’Oreal are asa ceva… dar inseamna doar un plus de hidratare, nu este cu adevarat o minune. Colagenul din creme nu poate sub nici o forma sa substituie pe cel natural, propriu. Cel putin asa sustine Christine Valmy…

  14. Interesante discutiile despre colagen.Se pare ca nimeni nu tine cont ca NU poti rezolva o deficienta a organismului cu un produs chimic ( vezi cosmetice). Clar, organismul nostru este suficient de inteligent sa-l respinga. Ce avem de facut ? Sa ne indreptam atentia spre natura. Intotdeauna acolo vom gasi solutia. Si se stie de zeci de ani ca Aloe Vera are o propietate deosebita : aceea de a patrunde in celula umana pana in profunzime, iar daca adugi colagen si elastina ai substantele necesare si vehicolul care le duce unde trebuie. Avem la dispozite asemenea produse, trebuie doar sa vrem sa le folosim.

  15. @ Daniela si Cati:
    Cu riscul de a parea rea…pana la urma in beneficiul vostru… nu ma pot abtine sa nu va intreb: Voi chiar cititi comentariile articolului inainte sa puneti o intrebare? Si daca ati citit al 4-lea comentariu de pe pagina… inseamna ca ori sunt eu greoaie in exprimare, ori …mmm.
    Cati, ce faci cu elastina si colagenul langa aloe vera? (saraca aloe… prea faina pentru asemenea combinatii de doi lei!) Aloe vehicul pentru colagen si elastina? Aloe nu are legatura cu lipozomii- renumiti transportori. D-zeule! Da-mi si mie sursa documentatiei…sau logica afirmatiei. Si chiar vb serios, nu glumesc… mi se intampla sa raman in urma cu info.

  16. P.S. pt cele care au inteles ceva din TOATE comentariile:
    Da, este dovedit stiintific ca aloe patrunde rapid si in profunzime. Ea! Aloe! Punem langa ea colagen sau elastina. Treaba lor daca ajung unde trebuie…tine deja de molecula “colagenului/ elastinei”. Dar pana la urma discutia se referea la rolul colagenului in tesutul UMAN. daca are sau nu sens. Cred ca am fost destul de explicita sa va explic (pe intelesul tuturor celor care nu cunosc termenii cosmetici) de ce colagenul e apa de ploaie… gaselnita pur comerciala! Ce treaba are aloe aici?

  17. Buna Dana,

    am tenul mixt si nu am incercat pana acum o crema cu aloe, ce produs imi recomanzi(brand)?
    merci
    zi buna

  18. eu am folosit mai intii pentru tem gelu de aloe freedominsa fara sa stiu ca este recomandat pentru articulatii!si leam rezolvat pe amindoua asta pentru ca nu mi permiteam si crema r3 special pentru riduri
    dar sunt multe creme cu aloe f bune si acum as recomanda gelu mai intii si chiar amindoua daca se permite financiar
    dar ce este mai vesel este ca se regleaza si metabolismul si functiile ficatului chiar mia fost de un real folosrelatia mea cu produsele cu aloe din gama Forever
    mi am incropit si un blog destul de modest insa vreau folositor mai intii blogul meu este aloe vera rodica va astept cu placere si daca aveti unul astept pa pa sanatate si frumusete

  19. Christian Dior Capture Totale Multi-Perfection Creme 30ml * Cremă anti-îmbătrânire îmbogățită cu Complex Alfa-Longoza * Diminuează ridurile, lăsarea, pielea slăbită și porii lărgiți * Cu ingrediente active ca polimerul dispersat în ulei volatil de silicon * Extractul de Iris galben rafinează textura pielii și întărește porii * Complexul de Bi-Skin și proteinele de grâu netezesc și dau fermitate pielii * Textura emolientă lasă pielea catifelată și luminoasă * Utilizarea continuă dă pielii un aspect mai ferm, dens și întinerit pret 100 ron se ofera tester gratuit 0767121594 o zi frumoasa

  20. Eu folosesc colagenul din Supramax art.la plic. pt.ca stabilizeaza sistemul imunitar si reprezinta materia prima de baza pentrru regenerarea cartilagiilor.

Lasă un răspuns

