Fond de ten… nevoie de sfat

De mai bine de un an, nu am mai folosit fond de ten. Vizitele periodice la cosmeticiana (am optat definitiv pentru Maria Galland in acest caz), multa vitamina C si legume proaspete (tabboule-ul libanez e my favourite) au ajutat la un ten cat mai curat. Daca adaugam gelul Lisse Magique de la Clarins, am mai dat doar rar cu un blush autobronzant pe ici, pe colea (L’Oreal e la fel de bun ca Lancaster si de 4 ori mai ieftin).

Insa gama Clarins din Romania nu are Lisse Magique, Abracadabaume-ul din Sephora nu este la acelasi nivel, asa ca am nevoie de un fond de ten care nu incarca, ilumineaza fata si pe care sa il folosesc din cand in cand, de exemplu la iesiri mai pretentioase seara. Pe vremuri, cand aveam cosuri, utilizam Clinique, dar acum mi se pare ca incarca prea tare fata si nici nu mai am porii atat de deschisi ca inainte. Ah, sa nu uit, eu am ten gras, dar vad ca de un an nu mai fac aproape deloc cosuri.

Am deja in trusa pudra Dior si Avene… dar nu stiu, pe cuvant, ce fond de ten sa iau, iar fetele din Sephora si din farmacii nu stiu deloc sa consilieze. Ceva sfaturi, doamnelor?

99 thoughts on “Fond de ten… nevoie de sfat

  1. Tare complicata treaba asta cu fondul de ten, si eu am incercat rafturi intregi de produse, pana sa gasesc ceva care sa mi se potriveasca. Cu Clinique nu am avut experiente bune la capitolul fond de ten – nu mi se intindea uniform, nu acoperea suficient de bine pentru gustul meu, plus ca avea tendinta de oxidare pe fata dupa mai multe ore de purtat (anumite portiuni deveneau mai rosiatice). In schimb nu as renunta pentru nimic in lume la pudra compacta Clinique Stay Matte. Imi place infinit mai mult decat pudra Dior, care pentru mine a fost o dezamagire imensa.
    De vreo cateva sticlute incoace, sunt fidela Estee Lauder – Double Wear: acopera extrem de bine, are un finish destul de mat, dar fara efect de masca, nu oxideaza pe fata, se intinde perfect, aplicarea blush-ului peste el e o placere si nu se strange in ridurile de expresie.
    Ce planuiesc sa incerc cat de curand este Givenchy Photo Perfexion, despre care am citit review-uri foarte promitatoare. Daca ajungi sa il testezi tu prima, sa dai de veste :)

  2. Ce amuzant! :)) Gandim la unison! Tocmai ma pregateam sa mentionez, dupa ce am citit postul Mirandei, exact fondul de ten Ghivenchy Photo Perfexion. Am inteles ca este natural, acopera destul de bine si ilumineaza pielea.
    Eu am nevoie de acoperire medie si am ramas fidela Estee Lauder-ului, fiindu-mi oarecum teama sa mai incerc altceva.
    Pe vremuri am avut un Guerlain multumitor, cu finish semi mat si putin iluminant.

  3. Eu am incercat de la Guerlain doar pudra Meteorites si parfumurile, plus gelul acela cu particule aurii pentru iluminare. Cum e fondul de ten Estee Lauder?

  4. Eu sunt momentan multumita de fondul de ten Vichy Normaderm. La mine joaca si rol de crema, si se vede f natural pe piele. Mai inainte avusesem L’Oreal Infailible, dar nu am fost multumita pt ca nu rezista nici vorba 16 h dupa cum se lauda ei.

    Ca tot ati vorbit voi de Givenchy Photo Perfexion, am devenit curioasa si am citit review-urile lui, care sunt intr-adevar foarte bune. Chiar as vrea sa incerc si eu, macar sa vad daca e intr-adevar o diferenta. Pe unde se gaseste oare? Sephora?
    Stiam ca exista un duty-free pe langa Sos nordului, pe acolo gasim oare ceva?

  5. Eu zic sa cerem mostre de Givenchy la Sephora, sa ne lamurim. Oricum nu a incercat nici una dintre noi, asa ca sa nu dam banii degeaba.

  6. Au astfel de testere de fond de ten? Ideea e foarte buna, dar ma indoiesc ca le vom gasi. Oricum, urmaresc reactia curioasa.

  7. Eu voiam să zic tot un Clinique, Perfectly Real Makeup, care arată natural pe piele. Încearcă-l şi pe acesta la Sephora, poate îţi place.

  8. Eu zic sa incerci Toleriane de la La Roche Posay, Normateint sau Colour Stay de la Revlon, ca tot ai tenul gras.
    Am mai auzit cuvinte de lauda despre Covermack, cred ca asa se numeste, se gaseste doar in anumite farmacii.

  9. Vyio, Covermark acopera foarte tare, chiar si nr. 1. Nr. 4 este pentru acoperirea cancerului si altor afectiuni grave de piele. Se gaseste la Ina Center.

  10. chiar daca vara abia imi suport crema pe fata, in rest aleg Vichy.
    Sunt oricum un fan irecuperabil al dermocosmeticelor. Incearca, poate vei avea o surpriza placuta si, precis, muuuult mai ieftina! :)

  11. Copila blonda, am incercat Vichy fond de ten si nu mi-a placut. Nici Avene. Asa ca nu mi-am batut capul sa mai vad si noul fond de ten Ivatherm. Am luat insa noul Givenchy si da, face toti banii. Pur si simplu…

  12. “Manole”, nu cumva ai tenul cam fara probleme???? Mie Vichy nu mi-a mers. Sau au imbunatatit formula intre timp?

  13. Fetele va spun ca am vazut o gagica,care avea un machiaj impecabil.Nu am rezistat si am intrebat-o ce fond de ten foloseste si mi-a spus ca estee lauder.superrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  14. Miranda, am si eu o intrebare. Si eu am un ten relativ curat, din pacate nu are o culoare uniforma si din acest motiv folosesc fond de ten. As vrea si eu Lisse Magique de la Clarins, dar din pacate nici gama din Germania nu il are. In schimb am gasit Lisse Minut, tot de la Clarins..dar e tot un fond de ten. Lisse Magique ce este de fapt? O crema coloranta? Un gel hidratant? Eu am ten uscat. M-am cam saturat si eu sincer de fond de ten in fiecare zi :(.

  15. Laura, Lisse Magique sau Lisse Minute, sunt una si aceeasi chestiune (o cutie rosie), Magique era denumirea sub care am cumparat prima oara din Franta in urma cu un an si jumatate, acum am luat din Suedia Lisse Minute. Este o crema grasa tip vaselina, dar care nu incarca fata… dar nu stiu daca o protejeaza asa cum o face fondul de ten. Mie, insa, imi place. Varianta mai light, cu variante de nuante, de la Clarins, este Eclat Minute, care se poate folosi ca atare sau amestecat cu fondul de ten. Eu le alternez in functie de dispozitie.

  16. Buna fetelor. Eu folosesc Vichy Normateint, nu stiu ce sa zic despre el. Nici bine nu face dar nici rau , nu acopera prea mult, nu da aspect de masca ( trebuie sa nimeresti culoarea) dar fiindca am descoperit ca este produs de Loreal nu o sa il mai iau. Nu mi se pare in regula acest fapt, poate mi se trage de la faptul ca am descoperit blogul proestetica al Danei ( o femeie minunata si un profesionist in adevaratul sens al cuvantului) si parca atunci mi s-a aprins un beculet. Citeam inainte etichetele dar acum parabenii si urea sunt inamicii mei iar Loreal sub toate formele lui le contine, nu stiu daca si Vichy, dar nu il mai vreau. Il foloseam pentru ca e dermatocosmetic.

  17. Alx, L’Oreal detine foarte multe marci, nu doar Vichy… ci si Body Shop, cumparati relativ recent, dar si Biotherm si la Roche Posay, din gama dermatocomesticelor… La care se adauga, din zona de lux, Lancome, Armani, Yves Saint Laurent Beaute, Cacharel. Din zona supermarket, au Garnier si Maybelline :D.

  18. Fetelor crema colorata pt fata folositi?eu am tenul deschis si uscat,fondul de ten il usuca si-l irita. Am de gand sa-mi achizitionez zilele astea o crema colorata, insa nu prea st de la ce firma sa-mi iau… am inteles ca cea de la nivea e f.buna,dar as vrea si alte pareri!

  19. Buna , Miranda
    Intentionez sa-mi iau cadou de Mosu’ un fond de ten Ghivenchy Photo Perfexion, insa am citit pe un alt site parerea unei utilizatoare care spunea ca dupa citeva ore ii luceste fata si nu era chiar multumita de raportul calitate/pret.
    Stiu ca il folosesti, ti s-a intimplat asa ceva? Chiar as merge pe mina ta, numai sa-mi spui daca intr-adevar merita.
    Multumesc frumos!

  20. Rita, daca acest fond de ten este o investitie pentru tine, eu zic ca cel mai cuminte este intai sa te duci, sa ceri mostra, sa il incerci fara nici o jena si daca ti se pare ok si dupa cateva ore, abia atunci sa il iei. Cosmeticele scumpe nu sunt neaparat wow, asa ca mai bine sa stii exact la ce sa te astepti. Mie imi place, dar nu pot sa il recomand fara rezerve, fara sa stiu tenul, asteptarile tale etc.

  21. Miranda, iti multumesc pentru sfat. Ai perfecta dreptate, poate reusesc sa fac rost de o mostra sa-l testez ca sa nu am asteptari nerealiste si dezamagiri pe masura. Tenul meu e mixt, usor gras in zona T, adica pe la 4 dupa amiaza, incepe sa luceasca putin. Si mai am si citeva urme rosii de la monstruleti tratati cu cruzime :)).
    M-a impresionat din ce am citit despre el, ca da un aspect radiant tenului si nu creeaza aspect de masca. Si mi-a mai facut cu ochiul si puterea mare de acoperire. Daca intruneste intr-adevar, toate aceste calitati, atunci chiar sint gata sa-l cumpar.
    Am avut vara trecuta un fond de ten Dior, sub forma de spray care pentru mine a fost o mare dezamagire. Poate ca era bun, insa nu reuseam nicicum sa-l pulverizez uniform si ma trezeam cu o tona de produs pe fata. Ma gindesc ca poate am gresit doar la tehnica de aplicare, dar pina mi-am dat mina cit de cit, s-a terminat :))
    Si daca nu sint prea insistenta, te-as intreba daca ai folosit crema de fata Galenic Cauterets, imi face de ceva timp ochi dulci si stau in cumpana daca s-o iau sau nu.

  22. As avea mare nevoie de un sfat. ce fond de ten cu particule stralucitoare pentru iluminarea fetei mi-ati indica. Un produs bun, de calitate, care sa dea unui ten tern lumina de care are nevoie. Tare multumesc

  23. Am citit diverse reviewuri ca acest fond de ten nu este indicat pentru tenurile mixte…si al meu cam asa este.:(

  24. Buna! A incercat cineva crema matifianta de la Bioderma? Ma tenteaza sa o iau, mai ales ca nu suport fondul de ten si am inteles ca asta e mai light.

  25. Cheau fetelor! in legatura cu fondul de ten .. daca aveti tenul mixt/gras va recomand vichy normateint special pt acest tip de ten plus crema iwostin matifianta cu apa termala inainte de aplicarea fonului de ten.sunt rezultate uimitoare..rezista f mult si este f natural.iar vichy este o marca f buna..vi`l recomand cu incredere:) iar fondul de ten clinique este si el f bun imi place f mult..dar am ales vichy pt ten gras.. dar neaparat folositi crema inainte de fond de ten deaorece aceasta intra in piele o protejeaza si actioneaza impotriva ridurilor si fondului de ten care este si el nociv..Va pup:*

  26. wow dar ce scump e!!si eu care credeam k 100 de lei e mullllllllllt pt un fond e ten…..din comentariile voastre mi l-as procura si eu!chiar dak nu am probl majore cu tenul si e unul normal park cand te dai cu fond de ten te transforma in alta femeie,mie asa mi se pare si de aceea vr sa optez pt unul bun pt serile de vara ce urmeaza a fi petrecute!

  27. Am un ten…fad,obosit..musai am nevoie de un fond de ten bun..L`oreal un mare…plus de asta un gel ptr ochi obositi,te rog ajuta-ma..apropo azi ti-am descoperit blogu,e pe sufletu meu..de o ora citesc..si o sa tot citesc, citesc..esti senzationala,lasa-ma sa te pupacesc,cu admiratie Ica

  28. buna, Miranda! citesc blogul tau cu placere, ‘musteste’ de tot felul de impresii care, prin diversitatea lor, isi arata autenticitatea…iti trebuie ajutor pentru alegerea fondului de ten, iar eu fac parte dintr-o firma de dermocosmetice, ivatherm (www.ivatherm.ro) si m-am gandit ca n-ar fi lipsit de utilitate sa-ti ofer unele info despre fondurile noastre de ten (gasesti testere la raft in farmacii si informatii amanuntite pe site), pentru ca am citit ca esti nemultumita de ce ti s-a spus in farmacii… de ce ivatherm? eu il folosesc dintr-o etica elementara, iti dai seama, dar crede-ma ca, daca nu m-ar satisface, l-as lasa deoparte si m-as multumi numai cu salariul pe care ivatherm mi-l plateste :)… fondul de ten in trei nuante este fluid si usor de aplicat (mi se spala si foarte usor de pe degete, dupa aplicare, nu-mi patez prosoapele cu el), se intinde uniform si corecteaza delicat imperfectiunile pielii, FARA sa o usuce, sa dea aspectul acela de masca si sa se stranga in ridurile de expresie la cea mai usoara mimica. Are ulei de jojoba si provitamina B5(pantenol) care hidrateaza, pielea are toata ziua acel aspect relaxat si firesc, vitamina E care protejeaza natural pielea impotriva radicalilor liberi, filtre solare (SPF 15) si, fiind dermocosmetic, are si proprietati calmante si anti-iritante (datorate alfabisabololului)…..este testat dermatologic, hipoalergenic, fara parabeni, parfum, fenoxietanol. Eu nu ma despart de el si ti-l recomand cu drag. Merita sa-l incerci!…toate bune si sa fii mereu la fel de inspiratoare si devotata cauzei tale de consumator constiincios si , mai ales, constient…:)) ne esti de ajutor!

  29. Buna Miranda! Azi am descoperit blogul tau si chiar imi place… inca “te descopar” si deja iubesc simtul tau de observatie… de fapt cred ca semanam f mult… likes & dislikes.
    Eu tocmai am descoperit fondul de ten perfect, pentru mine cel putin, asa ca m-am grabit sa il laud, avand in vedere ca il tot cautam de vreo 10 ani si am cheltuit o avere incercand toate marcile posibile si in final facandu-le cadou pt ca majoritatea imi faceau mai mult rau decat bine. E vorba de Silk Creme de la Laura Mercier, il folosesc si cu primer-ul hidratant tot LM,mai ales atunci cand stiu ca plec dimineata si vin seara, pt ca rezista f bine si isi pastreaza aceeasi prospetime ca dimineata cand il aplic. Il iubesc, imi face un ten de portelan, acopera orice imperfectiune,uniformizeaza foarte frumos,da luminozitate, acopera orice riduletz, plus ca o cantitate fff mica acopera toata fata si gatul si decolteul cand e cazul . si ce iubesc cel mai mult la el e ca nu simt ca as avea fdt pe fata ci o crema hidratanta care are mare mare grija de tenul meu si-l hidrateaza foarte bine. Eu totusi am tenul uscat si cu acnee – culmea!, asa ca aveam nevoie de un fdt care sa acopere f bine dar sa nu dea acel aspect de masca… iar asta reuseste sa le faca pe toate, dand un aspect” wow! de ce nu m-a facut mama cu un ten ca asta?!”. S-ar putea pt tine sa fie cam gras dar am vazut ca LM are fdt pentru toate tipurile de ten, nuantatoare care sper sa fie la fel de bune,chiar vreau sa le incerc, ca tot vine vara si oricum tb sa comand si o nuanta mai inchisa la silk touch. In ro. eu nu am gasit marca dar l-am gasit f usor pe strawberry… In ultima vreme incercasem si Vichy si Ivatherm. Primul era cam prea gras chiar si pt mine iar al doilea bunicel, pentru cine nu are probleme deosebite de acoperit ,mai potrivit pentru tenurile normal spre gras decat pt tenul meu dar l-am folosit si mi-a facut bine o perioada, cat l-am asteptat pe asta minune . Sper ca ti-am fost de folos, poate ai curaj sa incerci produsele LM… si mie mi-a fost recomandat tot pe un forum.

  30. Iulia, sunt sincer impresionata de propunere, nu credeam ca voi vedea oamenii de marketing din industria de beauty din Romania stand pe bloguri si luand in calcul ce se discuta aici… Da, as vrea sa testez produsul vostru pentru ca mi se pare o propunere foarte fair play. Te rog sa imi scrii detalii pe mirandaspune@gmail.com.
    Multumesc.

  31. MIranda, ma intrebam daca ai primit e-mailul meu…. Fondurile de ten Ivatherm? Iti amintesti?…reactia ta initiala a fost calda si deschisa, apoi…tacere. De ce oare?

  32. buna fetelor!!!!!unde credeti k am fost azi?la o prezentare de make-up a celor de la Il Makiage!!!foarte fain,foarte de treaba personalul,primul lor curs in caz k vrei sa devii make-up artist e in jur de 50 mil de lei vechi…..oricum mi-au placut iar cat despre produse,ce am vazut si ce am testat foarte bune,nu degeaba li se spun profesionale…voi ce parere aveti?m-au facut cu un fond de ten pe baza de silicon care are pretul de 2 mil dar foarte bun…miranda astept si parerea ta legata de produsele lor!!!!!

  33. Buna Miranda felicitari pt blog.Am citit niste posturi foarte interesante.Eu am tenul gras uneori acneic,spun uneori pentru ca merg mai tot timpul la dermatolog si fac niste sedinte de cosmetica faciala.Folosesc dimineata si seara un gel de fata de la Isis Pharma,Teen Derm si este foarte bun.In legatura cu fondul de ten folosesc Perfect Touch de la Yves Saint Laurent.Este foarte bun pt ca este non comedogenic.Dupa parerea mea asta conteaza la un fond de ten.Sa fie oil-free si sa fie non-comedogen.Cele de la Christian Dior,Givenchy,Guerlain sunt comedogene.Chiar si cele de la Clinique intr-adevar unele sunt oil-free dar nu scrie pe ele ca sunt non-comedogene.Foarte bun este si cel de la Sisley Phyto-Teint Eclat care este pe baza de plante,oil-free si non comedogen.Intr-adevar este foarte scump dar isi merita banii.Mai este si cel de la Shisheido Dual Balancing foundation care are aceeasi textura.Iar pentru cele care au un buget limitat este cel de la Maybeline Afinitone Minerale nu contine parabeni,uleiuri si cam atat.

  34. Multumesc de comentariu, Elena, intr-adevar ne dai cateva idei foarte utile (tenul meu se aseamana cu al tau, asa ca ce ne scrii aici mi se pare foarte important). Si eu ma gandeam sa incerc YSL Perfect Touch dupa ce termin Lancome…

  35. Buna Miranda,ma bucur ca pot fi de folos.Fondul de ten Perfect Touch merita incercat.Eu sunt foarte multumita de el,il folosesc de doi ani si nu am avut nici un fel de problema.Ma refer la iritatii sau alte probleme de genul.Intr-adevar prima data am avut o retinere inainte de a-l folosi pt ca nu scria oil-free dar cand m-am uitat mai atenta pe prospect am vazut ca era pentru toate tipurile de ten si non comedogen.

  36. despre scoala de make-up la Il makiage (str. halelor nr. 7)………..nu am cuvinte de lauda.
    tocmai am fost azi la o prezentare la ei, la ora 18.
    bineinteles, a inceput mai tarziu…. am trecut cu vederea.
    a inceput o d-ra, genoveva, sa faca prezentarea: “avem produsele urmatoare….”, mai mult de 10 min nu a durat, iar am trecut cu vederea.
    m-a invitat genoveva sa ma asez pe scaun, dar a luat pe altcineva. mi s-a parut strigator la cer. am asteptat cuminte pe scaun. dupa vreo 10 min m-a luat o alta d=ra, mara. ce sa zic? 10 min a fost mult…. mi=a aplicat un fond de ten doar pe fata (cred ca nu a invatat la scoala ca se da si pe gat), mi-a trantit un fard pe toata ploapa (ce umbre si lumini, vorbesc prostii) si ruj. gata!!!!
    sprancenele, probabil, mi le-a lasat sa le fac eu acasa.
    apoi m=-a intrebat daca vreau sa achizitionez ceva????
    pai in astfel de conditii, cine ar lua ceva de la ei??? la telefon mi s-a spus ca mi se va spune ce produse mi se potrivesc, bla bla bla…… o fi vorbit tipa cu altcineva, cu mine a tacut malc.
    ea se numeste make-up artist profesional???? fereasca dumnezeu sa merg intr-un salon si sa dau peste un astfel de specimen.
    in concluzie, pierdere de timp….. nu va duceti la IL MAKIAGE ca veti regreta

  37. asta inseamna ca oamenii sunt diferiti si fiecare are parerea lui…eu am fost multumita,momentan folosesc fondul de ten de la ei si sunt chiar multumita….posibil sa fie multe alte fete nemultumite ca si tine si altele interesate de produsele il makiage ca mine!!!eu m-am obisnuit deja cu pareri pro si contra si am invatat un lucru:oricat de mult ar lauda cineva neinteresat un produs pana nu il incerci pe propria piele degeaba,fiecare cu organismul si nevoile lui!!!!!!nu credeti??

  38. Si nu-i asa raysa ca tu chiar lucrezi la Il Makiage? Hai fii sincera..faci marketing mascat ca de…e plin Internetul de comentarii nasoale despre firma voastra. Si tu ne zici sa incercam, adica sa mergem la prezentare care dureaza f f mult..adica isi cam bat joc cu asteptarea si cu machiajul..si apoi sa traga de noi make-up artistii sa cumparam un ruj care rezista 4 ore maxim cu un milion si ceva, nu? Faceti o incercare doar…un fraier azi, un fraier maine..asa supravietuiti voi pe criza…si dupa aia sa ma bagati intr-un birou cu o tuta de-a voastra care incepe ca robotelul sa insire discurul cu 20% reducere..numai pt mine! Care de fapt…e in fiecare zi!!! Pe mine nu ma fraieriti cu teoria voastra si cu preturile voastre nesimtite.

  39. Referitor la Il Makiage, exact prin aceeasi experienta am trecut, si sincer imi pare rau ca mi-am pierdut timpul cu asa ceva. Pe langa faptul ca am fost sunata in fiecare zi pt confirmarea faptului ca voi fi prezenta acolo, de catre o voce super enervanta, ajunsa la fata locului am simtit ce inseamna sa fii injosit.
    Amabilitatile sunt doar de fatada, esti machiat si ti se acorda atentie in functie de cati bani arati ca ai (prin marca gentii, tzoale etc.). M-am dus machiata, (si folosesc doar produse Max Factor, cu care eu una ma impac foarte bine) ca sa plec ca o stafie de acolo. In primul rand baza pt machiaj nu exista. Dra blonda mi-a dat cu un fond de ten pudra direct pe fata, si cu bidineaua iesea mai uniform. Fara concealer fara nimic, desi aveam nevoie pt ca am cearcane destul de pronuntate. Apoi mi-a pus un fard vinetziu la ochi si un gloss Fuchsia, si da, un rimmel albastru. Ah sa nu uit de blushul maroniu cu care m-a dat pe obraji tample si frunte. La final ma duce la casa si ma intreaba ce mi-a placut mai mult…
    Ma uitam la mine si nu puteam sa cred ca aratam ca un raton cu pete pe fata si cu bot fuchsia. Din politetze i-am zis ca e ok si la insistentele ei a ramas ca fardul si glossul mi-au placut cel mai mult. Cica. Scrie niste preturi pe hartie dupa care imi spune puteti plati cu cardul sau in valuta.
    LOL? M-am albit la fata cand am vazut ca totalul era de vreo 220 de lei pt un gloss si un eyeshadow. Am zis ca prefer sa ma mai uit, am intrebat si de un kit de 12 culori, cica platesti 4 pleci cu 12. Raspunsul: 500 lei cu reducere 400. Reducere pe viata spune dra! De cum i-am zis ca nu am venit pregatita cu sume atat de mari la mine, mi-a si intors spatele desi as mai fi avut niste intrebari si mi-a zis la revedere.
    Am plecat cu coada intre picioare, si cu gustul amar al unui marketing agresiv. Daca cei de la Il Makiage cred ca asa o sa convinga, ii anunt ca nu au succes, si in niciun caz sa te agati de numele lui Bobby Brown (makeup artistul lui Oprah).
    M-am dus la prezentare cu gandul sa cumpar si sa imi imbunatatesc trusa de machiaj, si de ce nu, sa fiu machiata “profesional”, timp de 45 de minute cum mi s-a spus la telefon. Mai mult de 5 minute nu am stat pe scaun si am plecat mai urata decat am venit. NU M-ATI CONVINS!

  40. @ Gaby: nu am vazut niciodata aceste produse Il Makiage. De unde pana unde discutiile de profil? Adica unde au aparut, unde se vand, de unde stiti de sesiunile de machiaj?

  41. Ai incercat Parure Aqua de la Guerlain? este super, usor, reyistent, nu incarca pielea. Plus baza de machiaj cu perle tot de la ei. Incearca si spune-mi ce ai constatat.

  42. Clau, am incercat. Nu am constat nimic… decat ca e scump. Insa asta e parerea mea, poate e foarte bun pentru altii.

  43. Dar daca o persoana e pro Il-Makiage inseamna ca lucreaza la firma si face reclama in interes?Daca sunt 2132434354676 de femei nemultumite….nu poate exista si 1 multumita?

  44. @ miruna .
    Ei au venit de putin timp in romania , ei fiind o companie Americana…Au sediul pe la Unirii.Sunt produse profesionale….Daca vrei sa vezi culori si multe altele….cauta pozele de la deschiderea Player’ului nou unde animatoarele sunr fardate de ei….Acolo le’am vazut si eu.Eu am zarit’o pe o hostess care era fardate in stil venetian cred…Foarte taree!!!Oricum … un stil deosebit , asta mi-a atras atentia.Stiu ca au pagina de facebook…si cam atat:D

  45. Anca , nu-i asa ca sti ca o astfel de prezentare de produse in care testarea se face pe propria piele in strainatate costa?
    Orice prezentare detaliata inseamna timp , daca vrei sa cumperi produse care sa ti se potriveasca trebuie sa sti cu ce se mananca.
    In ceea ce priveste obligatia de a cumpara ceva , depinde doar de tine.Nimeni nu te poate obliga.Pupici

  46. buna…a comandat cineva de pe strawberrynet sau ceva de genu?am vazut ca au produse doar de firma.dar e adevarat ca daca iti faci comanda nu o primesti acasa?ci la cea mai apropiata vama?as vrea sa imi iau fond de ten de la mac dar asa nu se merita.apropo miranda ce parere ai de fondu de ten de la malu wilz?am auzit ca acopera destul de bine.pupici

  47. Fondul de ten givency photo perfection e o porcarie,,,tocmai l-am folost….dupa cateva ore,fata capata un aspect neuniform de culoare(ca niste pete);deci se oxideaza f repede pe piele:(

  48. buna! am vazut ca ziceai ca ai tenul gras, miranda si, in consecinta, iti apar si tie niste cosuletze pe fata…mi se intampla si mie in ultima vreme, in special cand imi epilez mustata, alt subiect la care inca n-am gasit raspunsul, cu ce trebuie sa dau ca sa nu imi mai apara acele bubitze??? am incercat inclusiv antibiotic, baneocin, tot felull de uleiuri si pudre, dar nimic nu ajuta…
    revenind la cosuletele de care ai scapat, la ce dieta alimentara te referi??? ai renuntat la dulciuri, grasimi, the usual sau ai mancat doar ceva anume, un regim mai strict?
    eu nu prea foloseam fondul de ten pana acu ceva vreme, adica de vreun an cu pauza vara si intr-adevar, vichy-ul pe care il am si eu nu acopera petele rosii (urme ale cosuletzelor sau punctelor negre)…pe de alta parte, nu usuca pielea si nu iti da impresia de zugraveala a fetei, cum am vazut la multe domnisoare.
    O sa dau si eu o fuga la sephora pentru mostre de fond de ten, desi sincera sa fiu, as prefera sa nu fiu nevoita sa il folosesc decat la evenimente!

  49. Flo, mie mi-au aparut bubite dupa epilatul la buze cam 4 luni, pe urma au disparut de la sine, dar am avut grija sa mi se dea mereu, imediat dupa epilat, cu Baneocin.
    Acneea se diminueaza cand renunti la grasimi si zaharuri. Adica, pe scurt, cand mananci numai carne alba, legume, fructe, lactate slabe si paine de secara. Cum o dau pe sarmale sau friptura de porc, cum am cosuri.

  50. Buna, pentru cosulet un tratament bun poate nu si sigur sau depinde de organsim sunt contraceptivele diane 35 .Am urmat tratamentul cu acest medicament timp de 4-5luni si pot sa spun ca fata mea arata un pic mai bine, insa deabia dupa 3luni pot spune ca se vedea fata mai luminat, pana atunci nimic sigur, ce pot sa spun daca doriti sa incercati nu ezitati insa trebui sa fiti hotarate sa mergeti pana la capat.Acum sunt in pauza dorea sa fac o pauza de acele pastile si arata un pic mai bine fata si chiar daca am renuntat o perioada la ele.

  51. Buna, Miranda! Tocmai am terminat fondul de ten, de la Bobbi Brown, foarte bun, si trebuie sa achizitionez altceva. Oscilez intre Photoperfexion de la Givenchy, Mac sau Vitalumiere de la Chanel despre care am citit numai de bine. Ce sfat imi dai? Am un ten mixt, 29 de ani si nu vreau acoperire prea puternica.

  52. Oana, optez pentru Photoperfexion… dar, intai, testeaza-le pe toate trei si decizi tu dupa. Mie, personal, nu imi plac fdt-urile MAC.

  53. buna, fetelor, eu sunt foarte multumita de fdt estee lauder double wear stay in place.
    are o acoperire foarte buna si nu se vede efect de masca. sa nu mai spun ca e perfect pentru ca nu se ia pe imbracaminte si ramane la locul lui fara sa se oxigeneze.am constata si o imbunatatire a tenului. aveam unele probleme iar acum au disparut.
    am folosit o multime de fdt pana l-am achizitionat pe acesta. in fiecare zi sunt intrebata de diferite persoane ce fdt folosesc pentru ca le place cum mi se potriveste. bineinteles ca are si un minus, dar il accept cu placere pentru ca are omultime de beneficii. e cam nasol cu demachierea…trebuie sa ai timp si rabdare.
    succes, fetelor! am zis sa-mi scriu si eu parerea, pentru ca tot de pe un forum mi-am format si eu o parere inainte sa mi-l cumpar.

  54. Buna fetelor! In ce priveste fondul de ten..parerea mea este ca trebuie incercate destul de mult pana sa gasesti ce iti place si mai ales e foarte aiurea sa iti cumperi unul fara sa-l fii incercat in prealabil si apoi sa constati ca nu ti se potriveste. Eu personal folosesc chanel teint innocence de vreo 2 ani si sunt foarte multumita, asta pt ca tenul meu este mixt, fondul de ten foarte cremos si rezistent ( adica ma machiez dimineata la 6 si ma tine pana seara fara probleme si retusuri). Intamplator am fost si la o prezentare Il makiage si ma tenteaza sa fac un curs de make up pentru mine..pana acum am citit in proportie de 90% oameni nemultumiti. vreau sa stiu daca a facut cineva cursul si daca te invata ceva concret ( asta pentru ca acest curs individual dureaza 6 ore si costa 570ron cu reducere).

  55. Incearca Max Factor. Este excelent. Este preferatul make-up artistilor care lucreaza in televiziune si film. Si nu arata ca o masca la lumina zilei. Daca fondul de ten este prea intens, poti sa il amesteci cu o crema compatibila (E valabil pt toate marcile.) Aveti grija la compatibilitatea dintre crema si fond de ten. Unele sunt pe baza de apa, altele sunt pe baza de ulei. Nu poti amesteca crema pe baza de apa cu fond de ten care e pe baza de ulei. Veti vedea ca se branzeste amestecul.

  56. Deci ciudat..toti lauda fondul de ten de la givenchy-photo perfexion,tocmai de aceea oarecum impinsa de toate aceste pareri extra pozitive sa spun asa:) am decis sa mi-l cumpar…este ok,nu pot sa zic nu,mai ales la miros este divin,dar nu stiu..textura este cam groasa dupa parerea mea..nu se potriveste cu tenul meu clar,daca ma dadeam cu putin nu il puteam intinde ok,daca ma dadeam cu putin mai mult aveam efect de masca nu stiu..el asa este ok si chiar il recomand dar atentie doar,acum am unul de la clinique de care sunt chiar multumita:)

  57. Cel de la clinique se numeste perfectly real,am uitat sa precizez:),este chiar ok acopera destul de bine nu are efect de masca plus ca este fluid,este chiar ok..se recomanda celor cu ten mixt spre gras..este chiar bun,il recomand:)

  58. Super, Amalia, este bine sa mai aflam si de alte fdt bune, ca am impresia ca eu m-am blocat in Givenchy si Lancome…

  59. Buna Miranda…da’ asa este..avem tendinta de a ne bloca la un produc de teama sa nu gafam cu altul:)..stiu,ma rog depinde si de buget dar eu sunt de parere ca merita pentru ca este vorba de tenul nostru si nu prea este de joaca:).Sincer de la Lancome nu am incercat nimic..poate pe viitor,chiar ma incanta clinique si iti recomand,ce tip de ten ai?:)

  60. Eu iubesc, Amalia, de la Clinique, dermatografele tip sylo :). Zic la fel, cat imi voi permite sa le cumpar, nu le voi schimba sub nici o forma.

  61. Nu am folosit,nu stiu ce sa spun..am auzit la o prietena ca folosea dermatografe de la clinique si era chiar incantata.In general este un brand ok..pe mine inainte nu prea ma incanta pentru ca am avut o experienta nu prea placuta cu un set format din crema,gel si un tonic parca..si m-a dezamagit,chiar eram hotarata sa numai cumpar de la ei:)dar fondurile de ten sunt chiar ok.Pana la urma l-ai cumparat pe cel de la givenchy-photo perfexion?:)

  62. Experientele mele cu fonduri de ten de pana acum: lancome teint idole ultra (ok, acoperire medie, rezistanta la fel, dar parca nu avea efectul acela wow, care sa ma faca sa dau o gramada de bani pentru el…exact aceleasi efecte le-am obtinut si cu fonduri de ten mult mai ieftine-de exemplu vichy aerateint…deci parerea mea e ca nu isi merita banii), vichy aerateint pure (nu am gasit o culoare ok deloc, ba erau prea inchise, ba prea deschise, si toate cu un subton rosiatic care mie una nu mi se potriveste, avand pielea maslinie. In rest acoperirea mica spre medie, per ansamblu mi s-a parut bun, dar nu l-as mai recumpara), calvin klein infinite matte ( da un aspect dewy foarte frumos fara sa aiba deloc sclipici, insa mi se pare ca lasa tenul foarte incarcat, nu intra deloc in piele..crede-ma am incercat sa il aplic prin toate metodele posibile si nimic. Acoperirea e medie, insa ca rezistenta nu m-a multumit deloc..efectiv se lua daca zgariam putin cu unghia pe piele), revlon colorstay (il folosesc momentan, e putin heavy dar pana acum mi se pare cel mai potrivit pentru mine. da clasa lancome-ului de la distanta..parerea mea. deci nu tot ce e scump e si bun.)
    te pup!:*

  63. Buna!Scuze ca intervin, dar e un articol interesant si nu ma puteam abtine sa nu comentez si eu ceva…eu am un ten gras si predispus acneei si am fost chiar si la dermatolog sa vad ce se intampla cu tenul meu…mi-a recomandat apa termala,dar nu stiu daca se poate folosi si fond de ten cu aceasta..mi-a recomandat o prietena: http://www.sanafarm.ro/fond-de-ten-crema-aerateint-pure-vichy-p-1573.html care contine si apa termala….a mai utilizat cineva produsul asta?Multumesc..Kisses!

  64. Buna , eu am acum Toleraine de la La roche posay si nu stiam dc nu imi place :)) pt e L`oreal si se pare ca nu ma pot impaca cu ele deloc. Desi am tenul mixt spre gras , reuseste sa imi usuce fata si nu mi se pare ca se indinte prea bine. Acum cred ca ma voi intoarce la prima mea dragoste double wear light de la estee lauder care a fost super ok rezista pana si in apa doooar ca intradevar se demachiaza f greu. Alte propuneri? mersi !

  65. L`oreal nuuuu….am fost sa l testez la sfaturile unei prietene si simteam k aveam namol pe manaaaa si am zis nu….Si sa nu zic ca majoritatea produselor straine sunt facute ba in polonia ba in alte tari , in niciun caz unde ar trebui sa fie facute.Dar eu mi am gasit fondul de ten perfect( nici nu se vede ca sunt data cu fond de ten) dar am si tenul mixt si imi acopera imperfectiunile.

  66. Da am uitat sa precizez ;)) E fondul de ten persistent care se adapteaza pielii de la avon si costa 40 lei, dar il i-au doar knd e la oferta adik vreo 26 :)

  67. Si eu tot revlon color stay folosesc, si mi se apare foarte bun.
    Tenul e uniform, si acoperirea e mai mult decat satisfacatoare.
    Cu L’oreal m-am inteles binisor, mai am si acum unul: mattmorphose, ma dau cu el peste cosuri sau in zonele cu probleme.
    Mi-au mai placut MaxFactor- miracle touch, imi placea mult, asa micut si dragut
    Pentru acoperire mare mi-a placut si Experience, tot de la MaxFactor.
    De cand am descoperit creme de la Oxyance, tenul meu gras se simte minunat, si teoretic nu as mai avea nevoie de acoperirea pe care o ofera ColorStay, dar imi place ca imi face tenul asa, ca de portelan… Ba mai mult, ma bate gandul sa-mi iau Estee Lauder- Double Wear dupa ce-l termin :D
    PS: Mi-a mai placut si Anew de la Avon, ma dadeam cu el vara, dar foloseam nuanta Cream, si au trecut la alta gama si alte denumiri, iar tipa de la care luam nu avea testere… asa ca am renuntat.

  68. Vitalumiere de la Chanel e nemaipomenit.E glamour,are un finisaj stralucitor si elimina semnele de oboseala.Este usor translucid de aceea eu folosesc si corectorul lor pt micile imperfectiuni.oricum am fost intrebata de f multe fete ce fond de ten folosesc.Inca o chestie:avand o textura cremoasa nu se strange in pliuri si nu accentueaza liniile fine ca alte fonduri de ten pe care le-am incercat(Vitalumiere Aqua)

  69. Buna Miranda, eu folosesc fondul de ten de la Este Lauder, dar vroiam sa te intreb pentru zona T, avand probleme cu porii am inteles ca trebuie un fond de ten diferit. Ai vreo idee ce as putea folosi? Am tenul mixt.

  70. Dragele mele,nu la toate merg unul si acelas fond ten pentru ca la fiecare e diferit.Eu una stiu,ca pentru miine,care tin sa mentionez ca am fata foarte pigmentata,merge foarte ,foarte,foarte bine fondul de ten de la Ardeco..imi acopera fata 100% si arata foarte natural.

Lasă un răspuns

